Dick Vloedgraven / Adwise

Heel postiev en tastbaar resultaat.

Heel prettige trainer die eigenlijk alleen maar door het stellen van de juiste vragen, een ieder individu laat nadenken over mogelijke tools of oplossingen. Er wordt je niet gezegd wát je fout doet... Heel prettige trainer die eigenlijk alleen maar door het stellen van de juiste vragen, een ieder individu laat nadenken over mogelijke tools of oplossingen. Er wordt je niet gezegd wát je fout doet of wát je anders móet doen, maar er wordt heel doordacht gestuurd op hoe je zelf het heft in eigen handen kunt nemen en wat voor jou het beste werkt.

Bobby Sprakel / Adwise

Ik heb een goede ervaring met het effectieve werken. Fijne manier van training geven.

Passie voor het werk en het gevoel geven mensen te willen leren hoe het beter kan.

Steven

Enorm nuttige trainingssessies gehad waarbij o.a. doeldenken en het effectief omgaan met binnenkomend werk behandeld werden. Heb er elke dag nog profijt van!

Demian

Vooraf was ik enigszins sceptisch, maar naar afloop zeer tevreden over de training. Het geeft een goede houvast om in je dagelijkse werkzaamheden structuur en rust aan te brengen.

Praktijkervaring, kan problemen ontleden & relativeren

Marlon van der Zwaan, Adwise

Erg leuke en praktische training waarbij je direct handvatten krijgt om toe te passen in de dagelijkse praktijk. Zeker een aanrader!

I&O Research

Leuke leerzame workshop gevolgd

I&O Research

Goede training, nuttig tips!

Interactieve insteek, zelf aan de slag met opdrachten gedurende de dag.
Kleine groep

Robert Nordeman

Training ontvangen van Martin van Limbeek

Enthousiast en professioneel

Sandra Ligtermoet /de Tussenvoorziening

Zeer prettig, komt oa door locatie en trainster. De info omtrent de locatie was voor aanvang van de training wat rommelig.

Sportbedrijf Gemeente Tilburg

Ik heb de training als zeer positief ervaren. Het enthousiasme van Arjan werkt zeer aanstekelijk en creëert een goede, ontspannen sfeer. Ik heb in mijn werk veel gehad aan de tips & trics en ben op... Ik heb de training als zeer positief ervaren. Het enthousiasme van Arjan werkt zeer aanstekelijk en creëert een goede, ontspannen sfeer. Ik heb in mijn werk veel gehad aan de tips & trics en ben op basis hiervan mijn werk anders gaan inrichten; dit geeft meer ruimte en maakt dat ik effectiever werk.

- goede opbouw training
- flexibiliteit trainer (meedenken en anticiperen op wensen deelnemers)