Ferdi

Deze beoordeling vul ik in na het fysieke gedeelte. Het toepassen van de cursus wordt nog echt een uitdaging. Ik waardeer het enthousiasme van Rob. Vooral het gebruik van allerlei voorbeelden maakt... Deze beoordeling vul ik in na het fysieke gedeelte. Het toepassen van de cursus wordt nog echt een uitdaging. Ik waardeer het enthousiasme van Rob. Vooral het gebruik van allerlei voorbeelden maakt het tot een grijpbaar iets.

Ik heb de cursus als positief ervaren. De groep maakte het, dat iedereen open en transparant was en niet veroordelend.
De eerste cursusdag bevatte zeer veel informatie, terwijl de 2e...
De eerste cursusdag bevatte zeer veel informatie, terwijl de 2e misschien een beetje te weinig was. Dit zou misschien nog wat beter verdeeld kunnen worden. Bijvoorbeeld 2 ochtenden informatief en de middagen meer voor gesprekken.

KSS B.V.

Zeer goed

De enthousiaste manier van presenteren en herkenbare voorbeelden maken dat alles goed binnenkomt en je er met de aandacht bij blijft.

Lonneke Voets / Tanis Confectionery

Erg fijne samenwerking, duidelijk mail contact van te voren gehad en willen graag extra toelichten via telefoon of meeting mocht dit nodig zijn.

Duidelijke training die leuk wordt gebracht, door het naslag werk en daarbij nog regelmatig tips via de mail blijf je bezig met verbeteringen toe te passen.

T-Pion

Nette manier van communiceren

Interactieve cursus, concreet, to the point, praktisch

Destan Zöhre / Gemeente Utrecht

De tweedaagse cursus heb ik als erg prettig ervaren. We hadden - in verband met de coronamaatregelen - een kleine groep, dus er was volop aandacht voor iedere deelnemer. Er werden veel... De tweedaagse cursus heb ik als erg prettig ervaren. We hadden - in verband met de coronamaatregelen - een kleine groep, dus er was volop aandacht voor iedere deelnemer. Er werden veel praktijkvoorbeelden gebruikt, waardoor het makkelijk(er) voor ons was om de theorie toe te passen op onze dagelijkse werkzaamheden. Al met al heb ik veel goede tips & tricks geleerd die ik toe (zal gaan) pas(sen). Dank!

Duidelijk, goede follow up, gericht op de persoon.

BARTS

Ontzettend fijne sessies met veel waardevolle tips & trics, op maat gemaakt voor onze manier van werken.

Maatwerk, fijne trainer, praktische tips en meteen in de praktijk te brengen

Barts Bv

Prettig

helder verhaal, leerzaam

Mariët Wieske / BARTS BV

We hebben een 2-tal sessies gehad over het effectief omgaan met je tijd. Voor mij was dit, ondanks dat je zelf eigenlijk al veel weet, toch een eye opener.

Duidelijk, to the point en praktisch

Present

Ik heb een fijne training gehad, die goed aansluit bij mijn behoeftes.
Ik heb een fijne training gehad, die goed aansluit bij mijn behoeftes.
Het was voor mij een fijne ervaring dat er veel aandacht was voor ieder probleem van alle deelnemers op zich en dat dit in groepsverband werd behandeld zodat we er allemaal van konden leren

Goede begeleiding en erg klantgericht. (alsnog een fysieke training terwijl ik de training al had afgerond).

Zwart Techniek / Annette Maas

Goede ervaring

- zowel online als persoonlijk op locatie training gehad
- sympathieke trainer
- duidelijke taal, goede interactie
Minder goed: het was handiger geweest om voor de 2e sessie de...
- zowel online als persoonlijk op locatie training gehad
- sympathieke trainer
- duidelijke taal, goede interactie
Minder goed: het was handiger geweest om voor de 2e sessie de 'lesstof' te mailen, zodat je deze alvast kon doorlezen.