Ralf Keulen / Gemeente Roermond

Ik heb de cursus Time Management gevolgd en heb daar goede handreikingen gekregen om overzicht in mijn werkhoeveelheid aan te brengen. Door middel van rollenspellen creëren ze situaties die... Ik heb de cursus Time Management gevolgd en heb daar goede handreikingen gekregen om overzicht in mijn werkhoeveelheid aan te brengen. Door middel van rollenspellen creëren ze situaties die overeenkomen met de praktijk. Dat kan soms confronterend zijn, maar het voordeel is dat je na het rollenspel feedback krijgt waarmee je aan de slag kunt gaan.

De trainers zijn enthousiaste personen die de juiste snaar weten te raken en ook weten waar de angel zit.

TKP Pensioen

Informatieve training en trainer prettig in de omgang. Ook in staat om goed om te gaan met de weerstand die sommige zaken opriepen bij de mensen.

Een dag training: duidelijke uitleg, heel informatief. Ook fijn dat we niet de hele tijd zaten te luisteren, maar ook praktisch aan de slag konden. Zowel het even met elkaar praten over persoonlijke... Een dag training: duidelijke uitleg, heel informatief. Ook fijn dat we niet de hele tijd zaten te luisteren, maar ook praktisch aan de slag konden. Zowel het even met elkaar praten over persoonlijke doelen als de tijd die we achter de computer zaten om outlookaanpassingen door te voeren.

Loes Wienen - TKP Pensioen

Goed!

Het was een concrete dag, vind het fijn dat je direct 's middags aan de slag kun met je eigen outlook

TKP Pensioen

Training timemanagement, hele dag

Effectieve training

Stichting Achmea Rechtsbijstand

Zeer goed bevallen. Hele fijne inzichten gekregen en tips over de inzet van bepaalde hulpmiddelen die je kunnen helpen om je effectiever te laten werken.

Praktische tips voor het gebruik van Outlook.

Diana de Bont

Erg goede ervaring; prettige trainer, goed trainingsmateriaal

Training sloot aan bij de deelnemers

Irmgard Heumann/ De groene Welle

Goed voorbereid op de verschillende wensen van de werknemers. Geeft inzicht in je eigen werk en denkwijze.

Veel nieuwe ideeën opgedaan. Oplossingen werden adequaat voorgesteld.

Charlotte van de Wie, Stichting Achmea Rechtsbijstand

Ik heb zeer positieve ervaringen. Rob is een goede en duidelijke spreker. De opdrachten waren fijn, praktisch en niet moeilijk uitvoerbaar.

Ik vond het een-op-een moment, twee weken na de training erg prettig omdat ik daar ook nog veel tips heb gekregen waar ik zelf iets aan heb, die misschien niet voor de hele groep noodzakelijk waren.

kindercentrum Camelot

Na toch even zoeken naar iets wat bij mij paste, kwam ik uit bij Het Effectieve Werken. Het eerste contact verliep snel en prettig.

Het is heel persoonlijk. dat is voor mij erg belangrijk. Niet één van de velen.

Franco Brouwer / TNO

Juiste aanpak van gevraagde coaching voor ons. En tijdens de dag ook voldoende ruimte om andere dingen te bespreken.

Kleine groep.