Karin Karlas

Professioneel op een informele manier.

Een heel fijne, persoonlijke en informele cursus, waarbij echte praktijkvoorbeelden van de cursisten als basis worden genomen. Veel praktische tips waar je echt iets mee kunt en fijne, open en... Een heel fijne, persoonlijke en informele cursus, waarbij echte praktijkvoorbeelden van de cursisten als basis worden genomen. Veel praktische tips waar je echt iets mee kunt en fijne, open en 'gezellige' cursusleiders. Hierdoor was het absoluut geen straf de cursus te volgen, de dagen vlogen voorbij. Nu een kwestie van implementeren en volhouden!

Koen van Oudheusden / SAR

Een goede combinatie van oefenen, theorie en daadwerkelijke praktijk

luisteren naar de dagelijkse problemen en met een goede theoretische uitleg hulp bieden.

Marcel Dreierink / Dulimex

Het was een leerzame training, leuke trainers die zeer geanimeerd training geven de tijd vloog voorbij.

de followup van 4 maand na de training heeft voor mij de beslissing gemaakt, dit geeft aan dat men ook in de tijd na de training je wil trainen.

Jasper Heerkens

2-daagse Cursus Time Management.
Vooraf prettig contact met heldere uitleg.
Overall: goede communicatie, prettig in omgang, professioneel, persoonlijk

goede communicatie, prettig in omgang, professioneel, persoonlijk

Gemeente Roermond

Goed, Helder en professioneel.

praktische voorbeelden en geënt op onze organisatie en de naar voren komende aspecten.

TKP

Workshop van een dag. Richtte zich met name op gebruik van Outlook

De vaart zat er lekker in. Handige tips. Praktisch.
De vaart zat er lekker in. Handige tips. Praktisch.
Het had wat mij betreft ook wel een bredere insteek kunnen hebben, bijvoorbeeld beïnvloeden van collega's, het psychologische onderdeel van 'druk ervaren' en hoe hiermee om te gaan. Maar dat hoort misschien niet bij dit bedrijf...

TKP

Ik vond de cursus zeer nuttig. De focus lag op priobepaling via Outlook en dit pas ik nu toe.

Op het laatst van de training merkte je dat de pit er uit was.

Nellie Lasterie

Prima, klantgericht, praktisch ingesteld, communicatief sterk

Mark Roosjen

Prettige ervaring. Goed georganiseerd met interactie tussen docent en de groep deelnemers.

Sterk punt is de afwisseling tussen theorie en het toepassen op je eigen werk en aandachtspunten.

Ralf Keulen / Gemeente Roermond

Ik heb de cursus Time Management gevolgd en heb daar goede handreikingen gekregen om overzicht in mijn werkhoeveelheid aan te brengen. Door middel van rollenspellen creëren ze situaties die... Ik heb de cursus Time Management gevolgd en heb daar goede handreikingen gekregen om overzicht in mijn werkhoeveelheid aan te brengen. Door middel van rollenspellen creëren ze situaties die overeenkomen met de praktijk. Dat kan soms confronterend zijn, maar het voordeel is dat je na het rollenspel feedback krijgt waarmee je aan de slag kunt gaan.

De trainers zijn enthousiaste personen die de juiste snaar weten te raken en ook weten waar de angel zit.