De RINO Groep

Incompany workshop gevolgd van 1 dagdeel over inzet van outlook om met meer focus / effectiever te kunnen werken. Cursus vond online plaats.

goed toegepast op werksituatie ons bedrijf,
praktische vertaalslag van inzichten/werkprincipes naar je eigen werkpraktijk,
tijd ingeruimd voor praktische oefening en al anders...
goed toegepast op werksituatie ons bedrijf,
praktische vertaalslag van inzichten/werkprincipes naar je eigen werkpraktijk,
tijd ingeruimd voor praktische oefening en al anders organiseren inbox,
trainer speelt goed in op leerbehoefte deelnemers en heeft vlot tempo wat prettig was.

RINO Groep

Positief!

goed voorbereid, prettige trainer, goede dynamiek.

Koen

Enorm interessante training

Empathisch, begripvol, realistisch, hands-on tips en tricks die je direct in je werk kan toepassen!

Gijs Dijkman Finext Control

Super gave training, veel praktijk voorbeelden, de groep wordt goed betrokken in de training, de training mag ook een hele dag zijn ipv een halve dag.

Rob is een natuurlijk verteller en kan de groep de hele tijd boeien. Er worden veel handige handvatten meegegeven waardoor je gelijk de theorie in de praktijk kan brengen.

Present

Twee interessante en leerzame dagen gehad via zoom. het was boeiend en goed afgewisseld met chatrooms.

veel aandacht voor persoonliljke cases

Finext

Een training effectief werken gekregen door Rob, met een groep van 10 mensen in het talentprogramma van Finext

Kennis van zaken, duidelijke punten die we kunnen aanpakken

Breda

Toegankelijke trainer die je graag nieuwe dingen wil laten leren

Bertine Huisman, Vorktrucks Holland

Geeft een goede en heldere training. Sommige informatie zou wel eerder verstuurd kunnen worden.

Goede, duidelijke training
Vriendelijke instructeur

gemeente breda

Training werd gevolgd vanuit de gemeente Breda. het betrof een cursus van circa 4 uur. Door miscommunicatie vanuit de gemeente was er minder tijd. Door de flexibele instelling en duidelijke uitleg... Training werd gevolgd vanuit de gemeente Breda. het betrof een cursus van circa 4 uur. Door miscommunicatie vanuit de gemeente was er minder tijd. Door de flexibele instelling en duidelijke uitleg van de instructeur is het gelukt om de 'mindset' en het doeldenken goed tussen de oren te krijgen.

klantvriendelijk, flexibel. duidelijk uitleg en direct toepasbaar
(ik heb nu een lege inbox, maar wel zicht op wat ik wanneer moet doen).

Melissa, Nestlé

Duidelijke uitleg en training. Veel handvaten gekregen!

Duidelijk, overzichtelijk en goede balans tussen presenteren en betrokkenheid van participant.