Esmé Rijs

Goed en snel contact, plezierige mensen.

Nakomen afspraken. Bekwaam in materie. Oog voor individu.

Marieke

Goede ervaring

Duidelijk, gericht op het zakelijke deel en overzichtelijk

S. Rous/ACP

Fijne training, waaruit ik heb geleerd meer structuur te brengen in mijn dagelijkse workload

Inleving in bedrijf/situatie

Martijn Pilon (ACP)

Het effectieve werken.nl is in mijn optiek een bedrijf die een missie heeft die wordt uitgedragen door 'm zelf te doorleven. Dat motiveert om de principes over te nemen.

Ik heb vele cursussen gevolgd, vrijwel allen met een "open"einde. Dit bedrijf heeft niet alleen een doordachte werkwijze aan te leren, maar koppelt dat aan een gedegen follow-up. Heel positief.

Wim Kruijs, politie team krimpenerwaard

Nuttige dag, goeie tips en handreikingen.

Docent wist waar hij het over had en wist de materie goed over te brengen.

Wout Jongman

Ik was enigszins scetisch over deze cursus. Maar die sceptische houding is helemaal omgeslagen in geloof dat het werkt. De trainer heeft daar een wezenlijke bijdrage aan geleverd. de overtuiging en... Ik was enigszins scetisch over deze cursus. Maar die sceptische houding is helemaal omgeslagen in geloof dat het werkt. De trainer heeft daar een wezenlijke bijdrage aan geleverd. de overtuiging en positivisme zijn me opgevallen. Werkt heel aanstekelijk. Maar ook dat de cursus zo praktijkgericht is en direkt toepasbaar spraken mij aan. Ik zeg top.

Ik ben niet betrokken geweest bij de aanschaf. Niet anders dan dat ik mij heb aangemeld n.a.v. van de korte introductie tijdens een bijeenkomst bij ons op kantoor.

Politievakbond ACP

We hebben Rob Pijlman van het effectieve werken hier over de vloer gehad, zowel voor een workshop als een-op-een begeleiding en dat is heel goed bevallen. Zowel zijn manier van presenteren als de... We hebben Rob Pijlman van het effectieve werken hier over de vloer gehad, zowel voor een workshop als een-op-een begeleiding en dat is heel goed bevallen. Zowel zijn manier van presenteren als de inhoud van het verhaal hebben een heel goede indruk achtergelaten. Ik dacht dat ik de boel redelijk op de rit had, qua effectief werken. Maar heb toch zeker nog een aantal nieuwe punten/inzichten opgedaan.

Vond het heel erg goed dat het niet alleen een knoppen/outlook training was, maar dat er ook daadwerkelijk een goed verhaal achter zit. Niet alleen 'hoe doe je het', ook of vooral 'Waarom doe je dit? En aan welk doel draagt dit bij?'

Ordina

De trainer legde goed uit, interessante stellingen, ruimte voor discussie, uitdaging om ermee aan de slag te gaan.

ik heb zelf niet besloten over de aanschaf en kan daarmee deze vraag lastig beantwoorden.

REASeuro

Leerzame dag gehad.

Cursus leider was duidelijk en helder.

M. Lagcher REASeuro

Leuke cursus, met goede tips die ik voor outlook nu al toepas

Fijn naslagwerk om alles nog een keer in na te kijken