Hilly Schäffer/Kadaster

Lesmateriaal is prima en de afspraken worden goed nagekomen.

Cursus is echt op de praktijk gericht en bij de terugkomdag is er voldoende aandacht voor de persoonlijke punten.

Marloes Meulenbroek

Heeft een positieve indruk achtergelaten en zou jullie zeker aanbevelen bij anderen

Heel snel in kunnen schatten en schakelen naar de wensen van de deelnemers.

De Lichtenvoorde

Het was een erg prettige, persoonlijke training. Mijn verwachting van tevoren was allerlei praktische tips in bijvoorbeeld Outlook, dit was maar een klein onderdeel. Het ging veel meer over ons als... Het was een erg prettige, persoonlijke training. Mijn verwachting van tevoren was allerlei praktische tips in bijvoorbeeld Outlook, dit was maar een klein onderdeel. Het ging veel meer over ons als team en hoe we gaan vormgeven aan onze WHY-uitkomst. Een erg nuttige dag!

De uitleg van de cursusleider was duidelijk, zeker de praktische voorbeelden spreken tot de verbeelding en blijven in je hoofd hangen. Erg verhelderend om zaken vanuit een geheel ander perspectief... De uitleg van de cursusleider was duidelijk, zeker de praktische voorbeelden spreken tot de verbeelding en blijven in je hoofd hangen. Erg verhelderend om zaken vanuit een geheel ander perspectief te benaderen!

De Lichtenvoorde

Prettige samenwerking. Gericht onze wens vertaald naar een aansprekende training.

Kundige, toegankelijke trainer die goed in kan spelen op de behoeften van de groep.

T. Benedictus - De Lichtenvoorde

Zeer goed.

Duidelijke uitleg met voorbeelden. Ruimte voor discussie. Ik heb dit als zeer prettig ervaren.

Jolanda Jansen / De Lichtenvoorde

Zeer tevreden!

Direct inspelen op de behoefte. Energiek, enthousiasmerend, gewoon fijn om mee te werken

Politievakbond ACP

De training vond ik erg nuttig, met genoeg handvaten om er in de praktijk mee aan de slag te gaan.

Dat de training incompany plaatsvond was erg prettig. Daardoor konden we, naast tips die je zelf kan toepassen in je eigen werk, ook inzoomen op onze bedrijfsprocessen en de samenwerking.

Sunny Cars

Snelle reactie op de offerteaanvraag, goede inhoudelijke uitleg over de training en een zeer succesvolle teamdag waarin niet alleen overzicht in je werk aan bod kwam, maar vooral ook waarom je iets... Snelle reactie op de offerteaanvraag, goede inhoudelijke uitleg over de training en een zeer succesvolle teamdag waarin niet alleen overzicht in je werk aan bod kwam, maar vooral ook waarom je iets oppakt. Perfect voor ons team op dit moment. Vooral de individuele follow up sessie werd als zeer waardevol ervaren.

Zone.college

Ik kan mijn ervaring met Rob Pijlman beschrijven, deze is open, direct, daagt uit om na te denken, eyeopener en Rob reageert ook nog snel op vragen. Heel fijn.

Ik vind terugkomende opdrachten na de training super.

Renske Sunny Cars

Prettig, helder verhaal, goede tips.

Ja, persoonlijke aandacht en cases uit de realiteit erbij pakken als voorbeeld