Geosonda

Positief

duidelijke uitleg, waardoor je er ook echt iets mee kan

R. Timmerman

Goed training ontvangen

Duidelijk, enthousiast, veel kennis

Cool kunst en cultuur

Prima en overzichtelijk

communicatie

ASz

Prettige communicatie. Door deze training ben ik veel efficiënter gaan werken. Heeft een enorm positieve impact gehad.

trainer haalt de essentiële zaken boven en geeft veel tips. Fijne samenwerking

Sam Vlas (Stichting Koraal)

Vakkundige training time management. Ervaringen zijn zeer positief, en kan nu met genoeg praktische tips en trucs aan de slag. Trainer was ervaren en kon zich makkelijk inleven in verschillende... Vakkundige training time management. Ervaringen zijn zeer positief, en kan nu met genoeg praktische tips en trucs aan de slag. Trainer was ervaren en kon zich makkelijk inleven in verschillende situaties. Wellicht in de eerste helft van de training op locatie iets teveel (soms bekende) theorie, Amerikaanse zelfhulp-achtige oneliners etc., maar met name in de tweede helft werd het met de praktische tools en tips een waardevolle aanvulling op het eigen veranderproces. Nu begint het in de praktijk brengen, en daar zullen zeker nog wat uitdagingen ontstaan, maar een uitstekende basis is gelegd!

Door kleinere groep waren eigen inbreng en situaties uit eigen (werk)situaties makkelijk en doelgericht te bespreken. De dagen op locatie waren uitstekend verzorgd, en de sfeer was aanstekelijk.... Door kleinere groep waren eigen inbreng en situaties uit eigen (werk)situaties makkelijk en doelgericht te bespreken. De dagen op locatie waren uitstekend verzorgd, en de sfeer was aanstekelijk. Fijn dat de training niet in catchphrases e.d. bleef hangen, maar dat er vooral interactie en reflectie werd uitgenodigd.

Saaid Sarrari

Leerzaam en duidelijke opzet

Marnix Jessurum Lobo

Cursus gevolgd

Zeer enthousiaste mensen, en is zeer nuttig geweest voor mijn dagelijkse werkzaamheden.

Sionna Vink

De informatie op de website is al omvattend. Ik vond echter wel dat de tijd tussen de daadwerkelijke inschrijving en het uiteindelijk ontvangen van de informatie lang was. Door de vakantieperiode... De informatie op de website is al omvattend. Ik vond echter wel dat de tijd tussen de daadwerkelijke inschrijving en het uiteindelijk ontvangen van de informatie lang was. Door de vakantieperiode die er tussen zat en mijn eerste werkdag (na de vakantie) de cursusdag was heb ik mij niet voor kunnen bereiden.

Train(st)er stond vol energie voor de groep. Sprak en legde alles duidelijk uit. Ze wist onze aandacht erbij te houden ondanks de redelijk grote groep.

RSDKRH

duidelijk

RSD KRH

Goede training.

Concrete handvatten worden geboden.