Frank / Bosch Beton

Goede ervaring, hier heb ik zeker wat aan!

Praktisch en duidelijk verhaal, laat je goed zien hoe je je focus kunt bewaren en hoe je het organisatorisch goed op orde kan maken.

Demi

Zeer positief

Verschillende inzichten met voorbeelden wat zorgt voor bewustwording en interactief

Bosch beton

Zeer prettige ervaring. Vanaf eerste moment dat wij contact zochten tot aan laatste minuut van training en zelfs erna (nazorg). Zeker een aanbeveling.

Snelle opvolging, goede klik vanuit beide kanten. En uitkomst is door iedere deelnemer als zeer prettig ervaren.

Martijn

Goede leuke sessie!

Persoonlijke aandacht

Koen Zwetsloot

Fijne training

Persoonlijke aandacht

Universe Shipping

Prettig, snelle reactie en flexibel in planning.

Snel en duidelijk contact

Arwin / Alliander

De cursus werd gegeven op een zeer leuke en interactieve manier. Er was een ontspannen en goede sfeer, wat zeker heeft bijgedragen aan het opnemen van de lesstof. Rob nogmaals bedankt voor een... De cursus werd gegeven op een zeer leuke en interactieve manier. Er was een ontspannen en goede sfeer, wat zeker heeft bijgedragen aan het opnemen van de lesstof. Rob nogmaals bedankt voor een ontzettend leuke en informatieve dag!!

De manier van het overdragen van de stof was erg leuk en hierdoor ook goed te volgen.

Youri

Duidelijk, interessant

Gemeente Zevenaar

Duidelijke training gehad waarbij ik goede handvaten heb gekregen mijn werk anders te organisen

Vriendelijke toon

Nieuw Leven facility groep

Effectief :P en vooral leerzaam

Het werd op een leuke manier overgebracht