Sylvia lubbers

Super geholpen met ons mooie kleed. Echt een aanrader!!

Rogier en Paulien

Scherpe prijs en een uitstekende service!

Scherpe prijs en een uitstekende service!

In het voortraject heeft Berry ontzettend goed meegedacht over de mogelijkheden voor de vloeren in ons nieuwe huis. Uiteindelijk hebben wij gekozen om alles van Montinique te doen. Pvc op de begane grond en 1e verdieping en laminaat op zolder. De communicatie ging heel vlot, net als het leggen van de vloeren.
Er was een probleem omdat de pvc stroken niet recht bleken te zijn, dit werd snel opgelost met een nieuwe levering. Al met al zorgde dit niet voor een vertraging, waardoor wij zonder problemen konden verhuizen. De mannen hebben hard doorgewerkt en wij zijn ontzettend blij met het eindresultaat!!!
Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een mooie vloer.

Goedemorgen Rogier en Paulien,
Bedankt voor jullie positieve review, daar zijn we erg blij mee. De stoffeerders vonden het eindresultaat ook erg mooi.
Veel woonplezier gewenst in jullie...
Goedemorgen Rogier en Paulien,
Veel woonplezier gewenst in jullie prachtige woning.
Berry Dijkhuis
hetDesignhuys.nl en Dijkhuis Wonen

Erik van der Kolk

De laagste prijs voor onze vloer vonden we bij hetDesignhuys. Naast de laagste prijs was er ook een uitstekende service. T.g.v. de Corona situatie dreigde de vloer niet op tijd geleverd te kunnen... De laagste prijs voor onze vloer vonden we bij hetDesignhuys. Naast de laagste prijs was er ook een uitstekende service. T.g.v. de Corona situatie dreigde de vloer niet op tijd geleverd te kunnen worden. HetDesignhuys heeft veel energie gestoken om de vloer toch geleverd te krijgen en met succes. We werden steeds keurig op tijd op de hoogte gehouden. Levering keurig op tijd via track-and-trace en nog een mail of alles in goede orde was aangekomen. Kortom, niet alleen de laagste prijs maar ook een uitstekende en vriendelijke service. Wij kunnen hetDesignhuys van harte aanbevelen.

Beste Erik,
Beste Erik,
Bedankt voor deze positieve review. We doen altijd ons uiterste best om alles keurig op tijd te leveren. De ene keer kost het iets meer moeite dan de andere keer, maar uiteindelijk lukt het vaak wel.
Geniet van jullie prachtige en supersterke vloer.

Sanders

Bedrijf heeft veel keuze, geeft prima advies aan de klant, de gekochte vloer is prachtig en zijn geld meer dan waard. Afspraken worden prima nagekomen, de klant wordt goed op de hoogte gehouden. De... Bedrijf heeft veel keuze, geeft prima advies aan de klant, de gekochte vloer is prachtig en zijn geld meer dan waard. Afspraken worden prima nagekomen, de klant wordt goed op de hoogte gehouden. De vloer is door deskundig personeel perfect gelegd. Wij zouden dit bedrijf aan iedereen aanraden.

Goedemiddag familie Sanders,
Vriendelijk dank voor deze mooie review. Jullie hebben ook zeker een prachtige vloer waar je heel lang woonplezier van hebt.

G. Wieles

Online een staal van een pvc vloer opgevraagd. Wij kregen binnen 3 dagen al een hele plank en niet zomaar een klein stukje. Erg prettig. Uiteindelijk de vloer besteld en die werd erg snel... Online een staal van een pvc vloer opgevraagd. Wij kregen binnen 3 dagen al een hele plank en niet zomaar een klein stukje. Erg prettig. Uiteindelijk de vloer besteld en die werd erg snel bezorgd. Toen er toch nog wat twijfel bij ons was over of wij de juiste kleur wel hadden gekozen, kon de vloer zelfs terug gestuurd worden tegen uiteraard bezorg kosten. Uiteindelijk toch de vloer gehouden, maar het feit dat men je helpt ook als je keuze toch achteraf niet goed was....vind ik TOP.

René

Afgelopen week via internet een poef gekocht; levertijd 7 dagen. Na 2 dagen berichtje dat poef niet meer leverbaar is. De optie voor een andere kleur wordt aangeboden. Deze optie gekozen en tot onze... Afgelopen week via internet een poef gekocht; levertijd 7 dagen. Na 2 dagen berichtje dat poef niet meer leverbaar is. De optie voor een andere kleur wordt aangeboden. Deze optie gekozen en tot onze verbazing werd de poef de volgende dag al bezorgd. Chappeau "het Disignhuys"..!! De hele bestelling keurig en correct afgehandeld binnen 5 dagen...

Judith

Zeer goede service! Ook voor moeilijk vragen wordt een oplossing gezocht. Onlangs is een prachtige gordijnrail geplaatst met mooie gordijnen. Ze gaan echt voor kwaliteit!

Marvin Oude Avenhuis

Top service van dit bedrijf! Ze hebben voor mij meerder laminaatvloeren en jaloezieën geleverd en gemonteerd. Alles netjes afgewerkt en een super service. Een echte aanrader als je het echt goed en... Top service van dit bedrijf! Ze hebben voor mij meerder laminaatvloeren en jaloezieën geleverd en gemonteerd. Alles netjes afgewerkt en een super service. Een echte aanrader als je het echt goed en netjes wil hebben! Ook ruimen ze alles op en laten geen onnodige spullen achter (op enkele reserve planken na). Kortom: gewoon door dit bedrijf laten doen!

Freddie

Prijs - kwaliteit verhouding zeer goed. Ruime keus, goede voorlichting en service . Een echte aanrader.

A. Koelen

Betrouwbaar, aandacht voor je wensen, vriendelijk.