Remco

Goede kennis van zaken, zeer hulpvaardig, vaak "toch even tussendoor"

Scherpe prijzen

Hulp met het bestellen

Vriendelijk hulp

Ik ben niet helemaal tevreden. De remmen piepen nog steeds. En de fiets maakt een rammelend geluid wat hij eerst niet deed. Ik zal jullie nog mailen hierover. Verder rijdt hij weer heel goed.

Reactie Het Zwarte Fietsenplan:

Beste Klant,

Na uw review bent u nogmaals langs geweest en hebben wij uw problemen opgelost. Helaas valt er aan het piepen van uw remmen weinig te doen. Dit hebben wij u in de winkel ook toegelicht.

Het Zwarte Fietsenplan

Prima service, viel mij wel tegen dat ze nieuwe trappers erop hadden gezet zonder het te vragen. Ik had daar namelijk niet om gevraagd.

goed service, advies en de fiets reed weer als een zonnetje.

Menno Van Der Meer

Leuk personeel wat me nog had herkent!

Assurantiekantoor Biesbrouck

Fijne ervaring! Vakmensen die met je meedenken én voordelige fietsen verkopen.

Het is duidelijk dat alle medewerkers een passie hebben voor fietsen en goede service willen verlenen.

Goede service van Abel en erg duidelijk over de verschillen in prijs/kwaliteit.
Geen standaard verkoop praatje maar recht toe recht aan.

Service en duidelijke communicatie

E. DE JONG

Ik heb meestal goeie ervaringen met Het Zwarte Fietsenplan gehad, mijn nieuw band is goed gedaan, maar het zadel is nog niet goed recht en moet nog wat verder recht worden gezet, ik kom volgende...

Great service, person from the shop took time with me so I find the right bike, and then made sure that all the settings are correct. He did not rush me to buy which I like.

Herman

Mijn fiets is correct en netjes gerepareerd.

Bij de reparatie kreeg ik een kostenbegroting vooraf. De fiets werd netjes en op tijd gerepareerd.