Hij ging heel professioneel en vakkundig te werk.

Heeft mij een prima uitleg gegeven wat de behandeling in houd en de voortgang daar in.

Zeer vriendelijke man voor kinderen waardoor ze zich op hun gemak voelen, praat rustig en vraagt op een manier dat kinderen het begrijpen, zodat ze zelf kunnen uitleggen waar ze last van hebben. De... Zeer vriendelijke man voor kinderen waardoor ze zich op hun gemak voelen, praat rustig en vraagt op een manier dat kinderen het begrijpen, zodat ze zelf kunnen uitleggen waar ze last van hebben. De oefeningen legt hij op een duidelijke manier aan ze uit. Zeker een aanrader!

Jessica

Er wordt kundig en eerlijk gehandeld door deze fysiotherapeut, op basis van mijn ervaring met Shockwave / EPTE raad ik ze zeker aan, voor ingewikkelde blessures, maar ook voor alle andere blessures,... Er wordt kundig en eerlijk gehandeld door deze fysiotherapeut, op basis van mijn ervaring met Shockwave / EPTE raad ik ze zeker aan, voor ingewikkelde blessures, maar ook voor alle andere blessures, er wordt goed geluisterd en ze hebben een super fijn oefenprogramma via een app die ik zowel op mijn telefoon als apple watch kon gebruiken.

Betrouwbaar, transparant, realistisch, deskundig

Na een vorige behandeling van een paar jaar geleden had ik een zeer goed resultaat. Dus daar hoop ik nu weer op

De algehele behandeling en de de complete uitrusting van de praktijk tezamen met de deskundigheid van de therapeut geven mij de reden voor deze score