De fysiotherapeut heeft mij uitstekend geholpen.

Wanneer ik mensen met een soortgelijke klacht spreek

Betr. is rustig en brengt het geleerde op een professionele manier in de praktijk. Dat het beoogde resultaat van de verschillende behandelingen uit blijft is teleurstellend, maar is de behandelaar... Betr. is rustig en brengt het geleerde op een professionele manier in de praktijk. Dat het beoogde resultaat van de verschillende behandelingen uit blijft is teleurstellend, maar is de behandelaar niet te verwijten.

De fysiotherapeut heeft goed onderzocht waar het probleem lag en heeft daar een behandeling op afgestemd. Ook kreeg ik een duidelijke instructie over de oefeningen die ik doen moest. Elke keer werd... De fysiotherapeut heeft goed onderzocht waar het probleem lag en heeft daar een behandeling op afgestemd. Ook kreeg ik een duidelijke instructie over de oefeningen die ik doen moest. Elke keer werd er gekeken naar het resultaat. Ik ben zeer tevreden.

De shockwave therapie is bij mij super goed aangeslagen de klachten die ik had van, zeg maar 100% zijn verminderd met 90% ik heb nu incidenteel nog een beetje last en is uitstekend uit te... De shockwave therapie is bij mij super goed aangeslagen de klachten die ik had van, zeg maar 100% zijn verminderd met 90% ik heb nu incidenteel nog een beetje last en is uitstekend uit te houden..Top dus.