Tom Wester

Duidelijke instructies. Goede oefeningen. Een uitstekend resultaat.

Ik werd serieus genomen. Het vervolg behandeling werd duidelijk verteld. Wat ik kon verwachten en ook dat, als de behandeling na 5 keer geen resultaat had ik oefeningen mee zou krijgen en de... Ik werd serieus genomen. Het vervolg behandeling werd duidelijk verteld. Wat ik kon verwachten en ook dat, als de behandeling na 5 keer geen resultaat had ik oefeningen mee zou krijgen en de behandeling zou stoppen.
Ik vind dit prettig,

Deskundig, prettig in overleg en contact, planmatig, meedenkend

Ze nam mijn klacht serieus en overlegde goed wat de behandeling zou worden. Wat ik zelf wel en niet wilde.

Zeer deskundig. Luisterend oor en goede adviezen. Heb veel vertrouwen in de therapeut.

De fysio kwam heel kundig rn consenciues over.. ik zou er ook zeker zelf n evt. Vlg keer weer naar toe gaan.

Juul Vijver

Snel aan de beurt, goed bereikbaar en je wordt snel terug gebeld. Blessure altijd snel weer verholpen met top uitleg van wat er aan de hand is. Vriendelijk en professioneel personeel.

Hij is vriendelijk en duidelijk maar toch zakelijk.

Het probleem wat ik had is op een goede manier aangepakt en vervolgens benandeld met als resultaat dat ik van mijn klachten af ben.
De manier hoe de behandeling is gegaan, de flexibliteit in...
De manier hoe de behandeling is gegaan, de flexibliteit in het maken van de afspraken