7.8/10

Marco

Prima bedrijf. goeie ervaring, mogelijk dat ik nog is iets bestel mocht ik iets nodig hebben!

Ik heb contact opgenomen ivm vragen over de tas. Deze werden prima beantwoord. Ik heb toen de tas meteen besteld en betaald via ideal, de volgende dag werd de tas vroeg in de avond geleverd, al met... Ik heb contact opgenomen ivm vragen over de tas. Deze werden prima beantwoord. Ik heb toen de tas meteen besteld en betaald via ideal, de volgende dag werd de tas vroeg in de avond geleverd, al met al prima!

tib

Snel

snelheid

geen idee

E.J.T. Van Eijndthoven

Prima, snel geleverd en redelijk snel antwoord op email vraag (na tweede mailtje)

John

Super service

Bij aflevering was door een kapotte verpakking de hoes van mijn bestelde parasol beschadigd. 1 telefoontje was voldoende om de volgende dag een nieuwe hoes in huis te hebben.

P.V. Roest

Snelle actie op mijn bestelling. Wordt vlot gecommuniceerd bij evt mutaties inzake bestellingen. Afhandeling snel en goed.
Klantgericht en klantvriendelijk.

Concurrerende prijzen. Goede kwaliteit.

Uitbreiding van het assortiment binnen de bestaande onderwerpen.

coolen

razendsnel verzonden

x

Gonny Versluis

Zoals gemeld bij de bestelling: Wij hebben 6jaar geleden een superbrella gekocht. Daar wij als de zon schijnt ,naar de Brouwersdam in Zeeland gaan .De vele belangstellende, waar hebben jullie dit... Zoals gemeld bij de bestelling: Wij hebben 6jaar geleden een superbrella gekocht. Daar wij als de zon schijnt ,naar de Brouwersdam in Zeeland gaan .De vele belangstellende, waar hebben jullie dit superbrellaatje vandaan? Verwezen naar Uw bedrijf. Graag gedaan !!!(Kom eens kijken ,er staat zelf een groene bij) Vriendelijke groet Gonny Versluis.

groen

bedrijf is goed .
Maar het produkt viel wat tegen nu al stuk een gaatje in de doek na 3 keer gebruikt te hebben .
met vr gr a groen 0636213680

hoop dat jullie nog iets voor mij kunnen doen

Rob Bekke

Drie Loungestoelen besteld. Één van de drie was lek. E-mail gestuurd voor overleg. Kreeg gelijk excuses voor het ongemak en de mededeling dat er een nieuwe op de post zou gaan. Dag later nieuw... Drie Loungestoelen besteld. Één van de drie was lek. E-mail gestuurd voor overleg. Kreeg gelijk excuses voor het ongemak en de mededeling dat er een nieuwe op de post zou gaan. Dag later nieuw exemplaar bezorgd. Kan als voorbeeld dienen voor velen.

Zeer goede ervaring met afhandeling van klacht/probleem.

Website oogt heel druk met al die betaal/bank logo's.