7.8/10

Femmie Klompjan

IK ZOCHT EEN TEKENTAFEL, OP INTERNET SNEL GEVONDEN , KON SNEL BESTELLEN, SNEL GELEVERD! DOOR DE LINK KON IK HET PAKKETJE VOLGEN EN BIJ DHL ZIEN WELKE TIJD ZE HIER KONDEN ZIJN!

vivienne thierens

Snel en gemakkelijk goede kwaliteit

duidelijke communicatie en goede kwaliteit origineel model nergens anders gevonden in belgie

doe zo verder

ADM adviesburo

Zeer snelle reactie op mails, wanneer er iets niet duidelijk was (verlegging van btw) en vlotte afwerking ervan

vlotte communicatie en snelle levering

M. T.

Na klacht over een defect model werd, na opsturen foto's gelijk een nieuw werkend exemplaar toegestuurd.

Goede klachtafhandeling.

Snellere reactie op klacht. Telefonisch werd mij verzocht om een mail te sturen. Dat duurde zeker twee dagen voor reactie. Ook daarna moest nog nagebeld worden. Uiteindelijk heeft het een week... Snellere reactie op klacht. Telefonisch werd mij verzocht om een mail te sturen. Dat duurde zeker twee dagen voor reactie. Ook daarna moest nog nagebeld worden. Uiteindelijk heeft het een week geduurd maar werd wel goed en probleemloos opgelost.

L.Rademaker

Product moeilijk te vinden waar te bestellen.

Ver Elst Ludo

Prijs kwaliteit met een snelle levering

prijs kwaliteit met een snelle levering

Van egmond project onderhoud Service

Accu booster besteld maar na het uitpakken bleek die booster beschadigd te zijn.

Het wordt opgelost

Hopelijk heeft u de accu booster snel binnen.

Reactie Het Verkooppunt:

Er kan met transport helaas wel eens iets misgaan, wij hebben de defecte acculader bij u laten omruilen voor een nieuwe acculader. Ik hoop dat deze acculader u beter van dienst is, al is deze... Er kan met transport helaas wel eens iets misgaan, wij hebben de defecte acculader bij u laten omruilen voor een nieuwe acculader. Ik hoop dat deze acculader u beter van dienst is, al is deze enkele dagen later als de eerder toegezonden acculader.
HetVerkooppunt

Liesbeth

Een goed product waar ik veel plezier aan hoop te beleven

Ik heb snel een prachtig product in huis

Weinig info over verloop order, twijfelde zelfs of ik niet een mispoes had gekocht,

Reactie Het Verkooppunt:

Hartelijk bedankt voor uw bestelling op Hetverkooppunt. Uw bestelling om 2100 's avonds heeft direct geleid tot een automatische bevestiging van uw bestelling. De volgende ochtend heeft u een... Hartelijk bedankt voor uw bestelling op Hetverkooppunt. Uw bestelling om 2100 's avonds heeft direct geleid tot een automatische bevestiging van uw bestelling. De volgende ochtend heeft u een bericht van verzending gekregen en 's avonds de track en trace gegevens van DHL en de volgende dag heeft u de Sport Brella al in ontvangst kunnen nemen. Ik vermoed dat al deze berichten in uw spam folder van uw email terecht zijn gekomen. Gelukkig had u het product heel snel in huis om de zorgen weg te nemen. Ik wens u heel veel plezier van de Sport Brella

Ver Elst Ludo

Goede producten, fraai online weergegeven, tegen een scherpe prijs, degelijk verpakt snel thuisgeleverd

degelijke kwaliteit tegen een scherpe prijs snel thuis geleverd

online betalen

J. Koster