8.5/10
7.8/10
8.5/10

G. Thiel

Was keurig netjes allemaal.
Wel jammer dat " vandaag besteld morgen in huis" niet werkt, en er niet bij staat dat er in het weekend niets gebeurd. Ik heb op vrijdag besteld, en had het de...

De bezorging door DHL is compleet prut !! Hebben er 5 dagen over gedaan, schandalig.

Worms

Snelle en correcte levering voor een mooie scherpe prijs

snelle levering

Kees

Makkelijk bestellen en veel betalingsmogelijkheden

Direct contact

Groter assortiment

D.Worms

Snelle levering mooie prijs

Snelle correcte levering

Alexander

Makkelijk bestel en snel geleverd

Super snel levering!

Van Iseghem

Negatieve ervaring met dit bedrijf
De bestelde goederen die werden geleverd, waren niet conform de goederenvop foto op de website
twee maal e-mail gestuurd, zonder reactie van deze...

enig respect voor de klanten door te reageren op e-mails

Femmie Klompjan

IK ZOCHT EEN TEKENTAFEL, OP INTERNET SNEL GEVONDEN , KON SNEL BESTELLEN, SNEL GELEVERD! DOOR DE LINK KON IK HET PAKKETJE VOLGEN EN BIJ DHL ZIEN WELKE TIJD ZE HIER KONDEN ZIJN!

vivienne thierens

Snel en gemakkelijk goede kwaliteit

duidelijke communicatie en goede kwaliteit origineel model nergens anders gevonden in belgie

doe zo verder

ADM adviesburo

Zeer snelle reactie op mails, wanneer er iets niet duidelijk was (verlegging van btw) en vlotte afwerking ervan

vlotte communicatie en snelle levering

M. T.

Na klacht over een defect model werd, na opsturen foto's gelijk een nieuw werkend exemplaar toegestuurd.

Goede klachtafhandeling.

Snellere reactie op klacht. Telefonisch werd mij verzocht om een mail te sturen. Dat duurde zeker twee dagen voor reactie. Ook daarna moest nog nagebeld worden. Uiteindelijk heeft het een week geduurd maar werd wel goed en probleemloos opgelost.