Westerkamp

Mijn ervaring was niet zo best ze waren om 5 min voor 5 niet te bereiken .. uiteindelijk via internet bestelde anti huismijt hoezen pas na een week ontvangen!
?zit nu onder de uitslag vd...
?zit nu onder de uitslag vd huismijt Omdat ik het niet de volgende dag in de bus kreeg ?

De Mevr die ik sprak was eerlijk en oprecht .. en kon er verder niets asn doen vw de feestdagen ertussen en weekend ???

Zet in je reclame eerlijk dat je niet de volgende dag kan leveren .. als er feestdagen tussen zitten of weekend !!!!!

Reactie Textielhuis:

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Bedankt voor uw review. Heel vervelend dat u deze ervaring heeft maar bij ons op de website staat duidelijk aangegeven dat bestellingen de volgende werkdag worden aangeboden en daar horen feestdagen uiteraard niet bij. U ontvangt van ons ook altijd een track en trace code waarin het verwachte levermoment wordt aangegeven. Dat we telefonisch niet bereikbaar waren is vreemd omdat wij maandag en dinsdag tot 17:30 aanwezig zijn en op woensdag tot en met vrijdag zelfs tot 18:00. In ieder excuses voor de vertraging en bent u wel tevreden over het product.
Vincent | Team Textielhuis

J..

Website klopt niet daardoor verkeerde bestelling gekregen. Website nog niet aangepast.

Retouren op een antwoordnummer. En webshop aanpassen als u erop gewezen wordt.

Reactie Textielhuis:

Beste, bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij niet herleiden waar dit over gaat. We proberen onze website zo zorgvuldig mogelijk bij te houden en passen uiteraard omschrijving waar nodig. Kunt u... Beste, bedankt voor uw review. Helaas kunnen wij niet herleiden waar dit over gaat. We proberen onze website zo zorgvuldig mogelijk bij te houden en passen uiteraard omschrijving waar nodig. Kunt u aangeven om welk product het gaat?
Alvast bedankt!
Vincent | Team Textielhuis

nvt

Goede en snelle verzorging afwikkeling bestelling.

Directe terugkoppeling bestelling

Inge

Super goed!

Artikel in luxe cadeauverpakking ontvangen!

Fictorie

Snelle levering en mooi product.

paulina

Goed verlopen de bestelling correct geholpen

snel en goed geholpen

geen verbetering nodig

Astrid Peters

Leuk product en snelle levering

Amy

Goede producten, snelle levering.

Snelle levering.

Gerda

Top snelle levering en nog een lekker geurend kadootje ?

Sandra

Zeet tevreden

Goede omschrijving. Makkelijk en overzichtelijk

Kon er niet uit opmaken of het ook voor een topper geschikt is.