Gedreven
Innovatief
Betrokken

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

De coaching heeft mij met name aan helder inzicht geholpen. Een spiegel op de vragen 'wie ben ik' en 'wat kan ik' heb ik gekregen; daar waar ik zelf geen helder zicht meer had. Met een duidelijke mindmap over mijn talent en 'kunne' kan ik nu koers gaan varen. De opdrachten tussendoor waren professioneel evenals de gesprekken. De systematische aanpak vond ik erg fijn. Al was het in het begin even zoeken naar de juiste vorm en was voor mij wellicht het sneller werken aan concrete handvatten en stappen nog net iets effectiever geweest in mijn zoektocht. Voor mij volgt nu zeker nog een uitdaging: om de inzichten ook daadwerkelijk te vertalen in acties en een passende werkomgeving. Ik ga hier de komende tijd mee aan de slag en hoop hierin te slagen! Dan kijk ik graag nog eens terug op de effecten van de coaching. Ik ben Ruerdje dankbaar dat ik nu wel met inzicht en motivatie hieraan kan gaan werken en het is leuk om elkaar t.z.t. nog eens te spreken om de 'resultaten' hiervan te delen.

Persoonlijk, betrokken en professioneel

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Jazeker! Ben gaan inzien waar mijn kracht en passie liggen. Hierdoor kan ik betere keuzes maken op de arbeidsmarkt. Hierdoor heb ik vertrouwen gekregen en ben daardoor vrolijker in het leven gaan staan.

Persoonlijk, Gedreven, Humor

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Door de overzichtelijke stappen in het coachproces en de thuiswerkopdrachten is het voor mij bijzonder om te merken dat er een belangrijk veranderproces heeft plaatsgevonden. Geleidelijk en stap voor stap. Ik heb mijn persoonlijke visie en missie helder gekregen met daarbij passende werkomgeving.

Brigitte

Open, aanmoedigend, gestructureerd

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja, ik ben positiever naar mijzelf gaan kijken en Ben mijn huidige werk anders gaan invullen. Ik heb wegen kunnen afsluiten en onderzoek nu nog door.

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel Brigitte, het was een mooi proces. Houd je me op de hoogte van je stappen?

Verhelderend
Inspirerend
Zoeken naar je eigen kracht

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Zeker! Er zijn vervelende patronen doorbroken waardoor ik nu veel lekkerder in mijn vel zit

Reactie Het Talenthuis:

Top! Dank je wel en veel succes verder.

Miranda Kamp

Persoonlijk, met aandacht, concreet

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Jazeker, ik heb goed mezelf onder de loep genomen. Tijdens de gesprekken kom je er steeds meer achter wat je wel en niet wil of welke kant je nog niet verder onderzocht hebt bij jezelf. Het helpt om verder te kijken dan de gebruikelijke ideeën over je werk. Uiteindelijk heb ik een nieuwe baan gevonden.

Reactie Het Talenthuis:

Super gedaan allemaal! Met jouw inzet en capaciteiten ga je zeker een succes maken van je nieuwe baan. Fijne zomer!

Rachel

Prettige gelijkwaardige samenwerking

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja op het gebied van inzicht/bewustwording.

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel. Veel succes verder!

Ingrid

Betrokken, flexibel, effectief

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Jazeker - ik kwam bij Ruerdje vanwege een burnout en de daarbij behorende “levens” vragen en twijfels. Ruerdje heeft me de inzichten en de tools gegeven om op een andere manier naar werk en privé te kijken en ervoor te zorgen dat beide in balans blijven.

Reactie Het Talenthuis:

Thanks Ingrid, was een mooi en bijzonder traject. Veel succes nu met de vervolgstappen.

Marja

Doelgericht, persoonlijk, verhelderend

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Jazeker. De coaching door Ruerdje heeft me geholpen mijn situatie vanuit een ander perspectief te bezien. Ze is gedreven en erop toegerust om snel tot de kern van de zaak te komen, zonder op de uitkomsten te sturen. Ze gaf me het gevoel dat ik haar enige cliënt was, vanwege haar betrokkenheid maar ook het plezier dat ze erin schept om samen tot resultaten te komen. Ik weet beter welke aspecten van mij ik meer ruimte mag geven en waarom ik daar behoefte aan heb. Oude overtuigingen heb ik kunnen loslaten omdat ze geen functie meer blijken te hebben. Ik weet beter wat bij mij past en hoe ik invulling kan geven aan een leven waarin ik meer zingeving ervaar. Sterker nog, ik ben er al mee begonnen.

Reactie Het Talenthuis:

Wat een geweldige review! Dank je wel! Het was natuurlijk ook jouw enorme inzet en drive die maakte dat het zo vlot en goed liep!

Kaho

Oprecht, maatwerk en enorme inlevingsvermogen.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Toen ik besloot een andere werkuitdaging te vinden wist ik niet goed hoe te beginnen. Via internet vond ik het Talenthuis en het contact was zo gelegd. Vooraf hebben we duidelijke afspraken gemaakt over wat we van elkaar mogen verwachten en samen hebben we een loopbaantraject uitgezet. Door bij elk gesprek na te gaan waar ik op dat moment stond en wat ik nodig had, heeft Ruerdje telkens inhoud gegeven aan onze gesprekken en ook veel praktische tips kunnen geven. Haar begeleiding hebben mij enorm geholpen terug te gaan naar wie ik ben, wat ik kan en wat ik wil doen. Ondanks dat het traject nu is afgelopen, wil ik zeker af en toe gebruik blijven maken van haar begeleiding.

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel Kaho. Ben ik heel blij mee! Heel veel succes en je bent altijd welkom.