Betrokken, to the point, stimulerend.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ik heb meer zicht gekregen op mijn gedragspatronen, het benoemden van proces van keuzes maken is in gang gezet. Daarnaast heb inderdaad stappen gezet in een nieuwe richting.

Reactie Het Talenthuis:

Fijn! veel succes verder!

Nikki van Woggelum

Rustig, word goed geluisterd en duidelijk

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ik ben nu opzoek naar een andere baan en ga beginnen met een studie. Ik weet nu eindelijk wat ik wil

Top gedaan! Go go go!

Marlieke / VUmc

Ruerdje is ontspannen, doortastend en op een heel prettige manier kritisch. Ze heeft me gestimuleerd écht tot de kern te komen door haar vragen en reflectie op wat ik zei én wat ik non-verbaal liet...

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ik heb mijn inzicht in wie ik ben, hoe ik over dingen denk en wat ik belangrijk vind vergroot. Hierdoor weet ik veel beter waar ik energie van krijg in mijn werk en maak ik overwogen keuzes in werk én privé.

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel heel veel succes verder!

Veilig, open, maatwerk

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja, over eerlijk zijn naar mezelf waar ik behoefte aan heb.

Daan

Professioneel, open, oprecht

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Het heeft me geholpen om inzicht te krijgen in mijzelf en mijn kwaliteiten . Daardoor is het ook gelukt een pad uit te stippelen voor de toekomst.

D. van Iterson

Open uitwisseling, creëert ruimte, prettige begeleiding naar nieuwe mindset

Absoluut!
Waar ik eerst nogal " vast" zat, zie ik nu nieuwe mogelijkheden en ben ik niet meer zo bang om de wereld opnieuw en met vertrouwen te verkennen

Reactie Het Talenthuis:

Dank je wel! Veel succes met alle volgende stappen, ik ben erg benieuwd, gaat vast van allerlei moois op leveren.

- Oprecht geïnteresseerd
- Veiligheid biedend (om je kwetsbaar op te kunnen stellen)
- Uitnodigend en motiverend (om zelf aan de slag te gaan)

Zeker!
Door samen te kijken naar 'wie ik ben' en 'wat ik kan', heb ik gaandeweg ondervonden 'wat ik wil' en ben ik in actie gekomen om daar naar toe te werken.

Reactie Het Talenthuis:

Top, ga zo door. Ik heb hoge verwachtingen van je :-)

Open en gelijkwaardige communicatie
Gestructureerd traject met de juiste individuele aanpassingen.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Zeker! Er ligt nu een mooie roadmap die ik kan gaan invullen.

Reactie Het Talenthuis:

Super, dank je wel! En go, go, go!

Prettig, persoonlijk, nuttig

Absoluut

Dank je wel!
Succes met alle nieuwe stappen. Ik ben benieuwd de volgende keer weer meer te horen!

Koen

Persoonlijk, enthousiast, geïnteresseerd.

Heb je stappen gemaakt door de coaching?

Ja, met name de bijeenkomst rondom de Voice Dialogue heeft me nieuwe inzichten gegeven in mezelf, mijn denken en mijn gedrag. Bovendien heeft Ruerdje me goed geholpen om een persoonlijke missie te formuleren.