7.9/10
8.1/10

Marjan Haasnoot

Tot nu toe positief.
We konden vrij snel terecht om te zien hoe een andere tafel eruit ziet en met welke materialen er gewerkt wordt.
Klantvriendelijk tijdens ons bezoek.
We...

Dat kan ik pas beoordelen als ik het product thuis heb.

Weet ik pas als het product in huis is.

van de Ven

Na contact met dit bedrijf heb ik een apothekerskast besteld en deze is naar volle tevredenheid
afgeleverd en we zijn erg blij met het resultaat.

Snelle reactie op e-mails en duidelijke antwoorden op de vragen die je hebt.Flexibel is het aanbrengen van je wensen.

Kim

Bestelling was makkelijk en snel geplaatst, vragen werden snel en naar tevredenheid beantwoord door de klantenservice.

Goede klantenservice!

Jouke wiekstra

Goede service

Jouke wiekstra

Goede service

N.

Top! Heel klantvriendelijk en super service!!

T vd Berg

Goed geholpen hoor

M. Dijkstra-Twickler

De dunne baddingen voor de lambrisering zijn niet zo mooi als op de foto afgebeeld. Er zijn zeker 6-8 planken die een beschadigde zijkant hebben of krom zijn en dus niet mooi aansluiten. Ook blijven...

De website is mooi en de producten worden mooi weergegeven.

Het product beoordelen voordat het de verkoop in gaat of de informatie aanpassen dat de planken niet allemaal even mooi zijn.

Bert

Zeer goede ervaring. Bij mailcontact altijd binnen een uur antwoord. Komen hun afspraken na en zelfs meer dan dat.
Goede service en snelle levering. Scherpe prijs.

Luisteren naar je wensen en bieden extra mogelijkheden aan.

Website zou de extra mogelijkheden (kleurkeus etc) beter aan moeten geven. Ging om de kleur van een gespoten metalen tafelpoot. De site geeft maar 4 mogelijkheden aan, maar alle kleuren zijn mogelijk....

Peter de Rooij

Goede ervaring. We zijn op locatie geweest om uit te zoeken. Zeer vriendelijk geholpen en goed advies. We zijn goed op de hoogte gehouden over het proces en levering zoals beloofd!