7.9/10

Michel en Anita

Wij hebben dunne steigerhouten planken besteld van 5 mm. dik. Een paar dagen voordat we het wilden ophalen hebben we besteld en al snel kregen we een mailtje dat het op die dag klaar zou liggen....

Van Berkum

Bestellen van monster steigerhout plakhout

Op de mobiel is de website niet overzichtelijk

Harteman

Artikel gekocht - in afwachting van aflevering.
Vraag gesteld - snel antwoord ontvangen met verduidelijkende foto (dat was top).

Snelle communicatie n.a.v. gestelde vraag viel op.

nog niet - aflevermoment en montage zullen beeldvorming nader bepalen. Omdat de bestelling nog niet zo lang geplaatst is, zijn niet alle onderstaande punten hieronder goed te beoordelen. Advies: deze enquete is beter uit te voeren NADAT het product geleverd is.

Ineke Markies

Prettige ervaring, geen problemen.

Marianne

Eerste contact is goed, heb mijn levering nog niet ontvangen dus verder weinig over te zeggen

The Read Shop Express IJmuiden

Prima service, ondanks vervelende prive omstandigheden, alles na een misverstand over de leverdatum, supersnel geregeld

goede kwaliteit, snelle levering

niet altijd telefonisch bereikbaar

Karin Krah

Steigerplakhout besteld. Op zich een mooi product, maar in 1 van de planken zat een gat, wat mijns inziens niet onder de noemer 'doorleefd / robuust' viel. Telefonisch contact opgenomen waarna ik...

Snelheid van levering

Afspraken nakomen

Reactie Het steigerhuys:

Beste,

Ik zal even reageren via dit bericht.

Knoesten kunnen er uit schieten wanneer de planken op 5 mm dun worden gezaagd. Dit hoort bij hout en is niets aan te doen.
Als u zich heel erg ergert aan het gaatje kunt u bijv een taupe kleur verf op dat stukje muur verven zodat het minder op valt.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

mvg,
romy

Familie Bouma

Een bedrijf die kasten maakt op maat en naar wens van de klant. Ze reageren snel, bespreken de mogelijkheden water kan.

De kasten kan je in verschillende maten krijgen . Keuze uit meerdere kleuren en opstelling. Snel geleverd. Iets anders dan wat er normaal op de markt is.

De opstelling mogelijkheden uitbreiden. Meerdere kleuren laten zien wat jullie hebben.

P Vreugdenhil

Prachtige spullen, goede kwaliteit prijsverhouding

Kwaliteit/ prijs

Info per mail ( bevestiging, seintje als order er is )

Roy Jongebloed

Voor het eerst een bed op maat laten maken, afgesproken om het zelf in elkaar te zetten ivm levertijd, maar ze hebben het toch zelf in elkaar gezet top.

Ja snelle reactie op vragen en goede services

zo door gaan