8.5/10
8.5/10
8.1/10

Miranda

Super. Mooie winkel en goed geholpen. Een aanrader

Mooie producten voor een goede prijs.

Dirk Schinkelshoek

Over het algemeen een positieve indruk. mooi aanbod, vriendelijke mensen en op afgesproken datum geleverd. Wij zijn erg blij met onze vintage eettafel.

Sterke punten: Mooie en degelijke producten. Bezorger(s) hebben kennis van zaken.

Houdt de klant beter op de hoogte van het moment van (online) bestellen tot de daadwerkelijke levering. Communiceer een levertijd bij producten op voorraad en bij producten niet op voorraad. Voorkom dat de klant zelf 3 tot 4 keer moet bellen. Lever gratis bij houten tafels en/of stoelen producten zoals teakfix of woodcare. Zorg dat er ook daadwerkelijk met iDeal betaalt kan worden via de website. Dit geeft veel meer vertrouwen aan (potentiële) consumenten. Ook het gebruik van AfterPay kan nieuwe klantgroepen aantrekken.

Het fijne is dat het Snuffelpaleis geen stemcomputer heeft, maar ik belde en kreeg direct iemand aan de lijn.
Ook de emails werden snel beantwoord en niet zoals meestal een autoreplay met als...

Lees hierboven. Makkelijk via de webshop besteld. Hoefde pas af te rekenen bij aflevering van de kast.

Helaas is de verkeerde kast geleverd. Ik had een Bretonse kast besteld, maar kreeg een gewone.

Prima bedrijf .komem afspraken na.

Goede producten voor een redelijke prijs

Op dit moment niet. Een keer wat gekocht en daar zijn we zeer tevreden over.

Eliza

Zeer nette mensen erg behulpzaam

Welke vraag u ook stelt altijd een oplossing voor te vinden

Berg

Hele goede service alles op alles gezet om ons te helpen met een mooie eet kamer set voor de kerst Helaas was mijn moeder te ziek om het nog mee te mogen maken om ervan te kunnen genieten en is...

Dienstbaarheid service

Gewoon zo doorgaan

Swarts

Een zeer goede ervaring, groot assortiment, een aanrader!

Goede duidelijke communicatie, snelle beantwoording via mail. Nette aflevering meubelen

Geen verbeterpunten

Milou

Recent een eethoek aangeschaft. Heel erg blij met de kwaliteit ook! Op het moment dat de eethoek al was geleverd kwamen we erachter dat een grotere tafel veel mooier was dan die we nu hadden. Hebben...

Retour service en kwaliteit

Prima!

Zeer vriendelijk

alleen op maandag bezorgen is een klein minpuntje

Niels Ilmer

Snelle service! Goed product! Aardige mensen.