8.5/10

Daniek van den Boogaert

Super snelle levering! Ook houden ze je op de hoogte wanneer je bestelling wordt ingeladen en hoelaat ze ongeveer bij je zullen zijn. Heel betrouwbaar en gastvrij!

Uitstekend

Bij e mail en of telefooncontact snelle reactie!

Marjo Looij

Zeer goed

Klantvriendelijk, gelijk antwoord via messenger of telefonisch.
Komen afspraken na

Nee, eigenlijks niet

Duidelijke site, mooie meubels een goede prijs. Erg vriendelijke mensen!

Snelheid van reageren, vriendelijkheid,

Nvt

S. Goorhuis

Goede communicatie. Snelle afhandelingen. Heb alleen online besteld maar ben zeker van plan binnenkort naar de winkel te komen ondanks dat het wat verder weg is!
Klein puntje van kritiek. De...

Communicatie

Actuele beschikbaarheid op website

Miranda

Super. Mooie winkel en goed geholpen. Een aanrader

Mooie producten voor een goede prijs.

Dirk Schinkelshoek

Over het algemeen een positieve indruk. mooi aanbod, vriendelijke mensen en op afgesproken datum geleverd. Wij zijn erg blij met onze vintage eettafel.

Sterke punten: Mooie en degelijke producten. Bezorger(s) hebben kennis van zaken.

Houdt de klant beter op de hoogte van het moment van (online) bestellen tot de daadwerkelijke levering. Communiceer een levertijd bij producten op voorraad en bij producten niet op voorraad. Voorkom dat de klant zelf 3 tot 4 keer moet bellen. Lever gratis bij houten tafels en/of stoelen producten zoals teakfix of woodcare. Zorg dat er ook daadwerkelijk met iDeal betaalt kan worden via de website. Dit geeft veel meer vertrouwen aan (potentiële) consumenten. Ook het gebruik van AfterPay kan nieuwe klantgroepen aantrekken.

Het fijne is dat het Snuffelpaleis geen stemcomputer heeft, maar ik belde en kreeg direct iemand aan de lijn.
Ook de emails werden snel beantwoord en niet zoals meestal een autoreplay met als...

Lees hierboven. Makkelijk via de webshop besteld. Hoefde pas af te rekenen bij aflevering van de kast.

Helaas is de verkeerde kast geleverd. Ik had een Bretonse kast besteld, maar kreeg een gewone.

Prima bedrijf .komem afspraken na.

Goede producten voor een redelijke prijs

Op dit moment niet. Een keer wat gekocht en daar zijn we zeer tevreden over.

Eliza

Zeer nette mensen erg behulpzaam

Welke vraag u ook stelt altijd een oplossing voor te vinden