Prijs / Kwaliteit
Service

Via Internet en een advertentie in de krant

Welke twijfels had je van te voren?

Of we toch de spullen weg zouden moeten doen, mzouden we toch die spullen waar mijn moeder zo zuinig op was niet moeten bewaren, maar voor wie dan?
En zouden we niet worden opgelicht? Wij hebben er ten slotte geen verstand van.

Hoe was je ervaring met onze uiteindelijk?

We werden heel vriendelijk ontvangen. Alles werd met aandacht bekeken. En er werden dingen uitgelegd. Het was gewoon een prettig uurtje.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Als ik in mijn omgeving zou horen dat mensen met zo'n zelfde dilemma zouden zitten zou ik ze verwijzen naar jullie. Dus vrienden, collega's, buren...

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Het was grappig dat we een kettinkje hadden waarvan we dachten dat we die beter niet mee hadden kunnen nemen omdat dat er toch wel heel erg van-de-kermis uitzag, het allermeeste waard bleek te zijn. Het was nl van wit goud.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer:

Nou zeg, dat is een mooie review. Hartelijk dank daarvoor en ook voor de mooie beoordeling.

Bekend uit ze buurt en via Internet

Welke twijfels had je van te voren?

Ik had geen twijfels maar niet veel ervaring met het aanbieden en taxeren van goederen. Dat maakt het ‘spannend’

Hoe was je ervaring met onze uiteindelijk?

100% goed advies en een leuk spontaan gesprek. Geen lopende band werk en oprechte interesse.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Ik zou het iedereen aanbevelen, niemand uitgezonderd.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Mij heeft het toe doen laten nadenken om nog andere zaken te koop aan te bieden.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer:

Bedankt voor de review en de mooie waardering; en lopendebandwerk, nee daar houden wij niet van...

weet niet

prima

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

als het ter spraake komt

weet niet

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer:

Tja, altijd weer die postzegels...maar ik ben wel blij dat u de moeite heeft genomen om naar ons te komen en de postzegels verkocht heeft. Ook bedanken wij u voor ereview en beoordeling.

Uithangbord van een spaarvarken

Vriendelijke dienstverlening!

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer:

Hartelijk dank voor uw review en mooie beoordeling.

Welke twijfels had je van te voren?

Nee ik had een duidelijke reden op het te verkopen.

Hoe was je ervaring met onze uiteindelijk?

Ik werd geholpen door Mark Verschoor, een eerlijke, begripvolle, vriendelijke meneer.

Aan alle mensen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Dit bedrijf is aan iedereen aan te raden die iets wil laten taxeren of verkopen.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer:

Dank voor de mooie woorden en beoordeling; we genieten inmiddels met volle teugen van de lekkere chocolade die we van je kregen; hmmmm

Raymond Schomaker

Woon er vlakbij

Welke twijfels had je van te voren?

Al eerdere goede ervaringen met taxatie van zilver en goud producten.

Heel goed

Iedereen

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Goede uitleg omtrent waardebepaling, koersen etc

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer:

Hartelijk dank voor uw review en mooie beoordeling.

M. Hazelhekke

Via de website internet

Welke twijfels had je van te voren?

Ja erf stukken krijgen is erg mooie maar om ze daarna te verkopen is best emotioneel , maar om het daarna goed te besteden met de opbrengst is weer heel erg waardevol.

Hoe was je ervaring met onze uiteindelijk?

Het ontvangst was goed en fijn, er werd serieus naar gekeken en met een goed gevoel .

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Erf genomen, familie en vrienden.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Dat we er wel tevreden mee naar huis zijn gegaan.
Maar over de postzegels almbums waren we teleurgesteld .

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer:

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en dito aanbeveling. Tja; niet iedere postzegelcollectie, hoe uitgebreid ook is veel geld waard...maar goed, dat heb ik jullie kunnen uitleggen. Er is veel veranderd de laatste decenia.

gouden munt

Via Google

Welke twijfels had je van te voren?

Ik was wel bang om opgelicht te worden, je hoort tegenwoordig zoveel rare verhalen.
Goed gezocht op een eerlijk bedrijf om mijn goud aan te verkopen

Hoe was je ervaring met onze uiteindelijk?

Binnengekomen in een net pand straalde het gelijk rust uit.
Het beoordelen van het goud ging vlotjes en soepel.
De afhandeling ging ook snel en netjes en heb er een goed gevoel aan over gehouden, als ik weer iets heb weet ik zeker waar ik heen moet gaan.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen die geen risico wil lopen om opgelicht te worden en die gewoon zijn spulletjes voor een goede prijs wil verkopen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Was voor mij de eerste keer in mijn leven dat ik zoiets heb gedaan, ik vond een munt welke een goudkleur had, nooit eerder aan gedacht dat deze van goud was.
Daarna ging ik 500 euro rijker de winkel uit.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer:

Bedankt voor uw uitgebreide beoordelingen; daar zijn we erg blij mee. Indien u gebruik maakt van Facebook, zou u onze pagina https://www.facebook.com/HetNederlandscheInkoopkantoor/ dan willen liken?

Via Haarmeijer

ik had geen twijfels

Hoe was je ervaring met onze uiteindelijk?

het was een zeer prettige ervaring met een goede uitleg hoe alles werkt

aan iedereen

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

goede service en een prettig contact.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer:

Bedankt voor uw mooie beoordeling en dito aanbeveling; dat doet ons goed. Indien u gebruik maakt van Facebook, zou u onze pagina https://www.facebook.com/HetNederlandscheInkoopkantoor/ dan willen liken?

Nelleke van den Tempel

Welke twijfels had je van te voren?

Veel twijfels niet , maar toch een gevoel van heb ik wel het juiste bedrijf gekozen.

Hoe was je ervaring met onze uiteindelijk?

Prima ervaring. Geen gelikte winkel met veel toeters en bellen. Een reuze aardige man die ons hielp met duidelijk kennis van zaken. Goede uitleg en ruim de tijd nemend. Na een uur een telefoontje dat de betaling gestort was op mijn rekening.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Iedereen die waardevolle spullen heeft en ze graag willen verzilveren.
Mensen die een advies willen hebben over waardevolle goederen.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor Deventer:

Het leek mij goed u zo snel mogelijk op de hoogte te brengen zodat u rustig van uw bezoek aan More kon genieten. Bedankt voor de mooie woorden en beoordeling.