Vakkennis Bouwkundige

Vriendelijk, accuraat, snelle responstjiden

Nemen zelf alle gegevens op en doen dat grondig

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de mooie review :)

We hadden het bouwkundig rapport voor een bepaalde datum nodig, alles was keurig op tijd. Het rapport was duidelijk en uitgebreid.

Snel en betrouwbaar.

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor het plaatsen van de review en dat met name alles op tijd is aangeleverd. We wensen u alvast veel woongenot in de nieuwe woning en een fijn weekend..

Zeer goede service, zakelijk en snel.

snelle service.

Goede uitgebreide inspectie door een man die zijn vak verstaat. Tevreden.

S. Vogel

Rapport van bouwkundige keuring was niet zo uitgebreid als eerdere rapporten. Echter had ik wel voldoende vertrouwen in de inspecteur. Duidelijke uitleg en adviezen op bepaalde punten.

Vriendelijk, duidelijke adviezen

In vergelijking met andere bedrijven summier bouwkundig rapport, maar wellicht afhankelijk van waar je je focus legt en van de prijs.

Behoorlijk assertieve klantenservice, prettige en kundige inspecteur die een zeer uitvoerige inspectie heeft uitgevoerd.

Inspecteur was zeer toegankelijk, geduldig en kon alles zeer duidelijk uitleggen in begrijpelijke taal. Hij gaf praktische tips waaraan jezelf nooit zou denken. Rapport is helder.

De planner was zeer assertief door na één gemiste oproep al na tien minuten de makelaar benaderd the hebben om een afspraak te maken, toen ik na 10 min terugbelde wist ze me te vertellen dat er al... De planner was zeer assertief door na één gemiste oproep al na tien minuten de makelaar benaderd the hebben om een afspraak te maken, toen ik na 10 min terugbelde wist ze me te vertellen dat er al een tijdstip bevestigd was. Ik zou het zelf prettig vinden als hiermee langer wordt gewacht aangezien niet alleen het inspectiehuis hiervoor was benaderd en voelde me als opdrachtgever gepasseerd.

Als de inspecteur te laat is zou hij contact met de klant kunnen opnemen ipv dat de makelaar na 15min het inspectiehuis zou moeten bellen.

Prima contact gehad, duidelijke antwoorden gekregen.

Klantgericht, heldere uitleg.

De bouwkundige was veel te vroeg. Geen probleem, maar wellicht had hij voor een dichte deur gestaan.

Uitstekend.

Goede uitleg ,

Geen.

Ingrid

Onze ervaring is zeer positief en goed.

Tijdens de inspectie is er een duidelijk uitleg over de staat van het huis.

Robert Bakker

Fijne service en flexibel

Goed meedenken naar aanleiding van extra vragen die ik heb gesteld

Geef je advies zodanig vorm dat de kosten van de inspectie weer teruggewonnen worden op 1 of meer onderdelen, bijvoorbeeld in de vorm van kortingen op uitvoering of vermeden kosten ivm preventie