Vakkennis Bouwkundige

Prima ervaring

Klantvriendelijk

Rawi

Verbrugge

Goede ervaring en fijne communicatie. Bouwkundige keuring is nauwkeurig en deskundig uitgevoerd.

Goede communicatie en uitgebreid rapport.

Maathuis

Heel prettige ervaring, de inspecteur gaf veel toelichting en uitleg, goede communicatie en een zorgvuldige inspectie.

Geduldige uitleg en toelichting van de inspectie

Swanenburg

Vriendelijk behandeld

Goed rekening gehouden met voorkeurtijden

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad met Het Inspectiehuis. Zeer deskunig en optijd aanwezig. Ze zorgen ook met de makelaar ervoor dat ze naar binnen kunnen. Dat nemen ze al uit handen van je.

Communicatie is heel goed

Matthew Siliakus

Contact gehad omtrent een bouwkundig rapport en taxatie.

Duidelijk en heldere communicatie!

De Bruin/Hesseling

Goed, snel en proactief

Proactief, uitgebreid in toelichting, duidelijk, adviserend tijdens de inspectie zelf

Roos van Wetten

Goed ervaren

Secuur, snel, vriendelijk

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de review.
Namens het gehele team wensen wij u alvast hele fijne feestdagen en in 2021 vooral een goede gezondheid.

Mark

Prima voortraject, duidelijke afspraken en informatie op de website.

Klanvriendelijkheid en bereidheid om te helpen.

Reactie Het Inspectiehuis:

Geachte heer Van Barneveld, dank voor uw review. Wel is het spijtig dat u een overmacht situatie, waarover wij u tijdig hebben geïnformeerd alsnog gebruikt voor enige compensatie en de lage... Geachte heer Van Barneveld, dank voor uw review. Wel is het spijtig dat u een overmacht situatie, waarover wij u tijdig hebben geïnformeerd alsnog gebruikt voor enige compensatie en de lage waardering voor onze klantvriendelijkheid en vakkennis!
De inspecteur is weliswaar 2 maanden bij ons in dienst, maar heeft als gediplomeerd bouwkundige reeds veel ervaring, We zien uw review in dit geval dan ook niet als verbeterpunt en wensen u derhalve toch veel woongenot in de nieuwe woning!