Vakkennis Bouwkundige

Oosterhof Beheer

Goede nakoming van afspraken, snelle service

Snelle levering van het gevraagde label

Bouwkundige keuring kon op korte termijn ingeplanned worden. De keuring is punctueel gedaan.

Proffesioneel en fijn bedrijf

Goede communicatie

Bouwkundige keuring was goed uitgevoerd en netjes op tijd. Dat is het enige positieve aan onze ervaring met het Inspectiehuis.

Wij hebben een zeer slechte ervaring met dhr. Vos die ons...

Wij hebben een zeer slechte ervaring met dhr. Vos die ons taxatierapport opstelde. Hij heeft daar ruim drie weken over gedaan, ondanks diverse beloftes en belletjes met zowel dhr. Vos als het Inspectiehuis(vanaf 1,5 week tijd). Wij hebben het gevoel dat wij niet serieus werden genomen, ondanks het veelvuldige contact.
Dit heeft ervoor gezorgd dat wij ontzettend veel stress hebben gehad om het op tijd rond te krijgen. De factuur lag er daarentegen al na een week!

Bouwkundige keuring
Medewerkster op het kantoor was bereidwillig

Communicatie: zowel met de klant als met de taxateur
Openheid: geen loze beloftes, duidelijke afspraken, transparantie.
Geen van-het-kastje-naar-de-muur mentaliteit

Stefan Akerboom

De inspectie kon na aanvraag binnen 5 werkdagen plaatsvinden. De keurder zelf kwam vakkundig over en nam de tijd. Vragen werden ook beantwoord en er werden handige tips gegeven. Het rapport was na... De inspectie kon na aanvraag binnen 5 werkdagen plaatsvinden. De keurder zelf kwam vakkundig over en nam de tijd. Vragen werden ook beantwoord en er werden handige tips gegeven. Het rapport was na keuring binnen 5 werkdagen binnen, waar ik op dag 4 nog eens contact had gezocht over hoe het ermee stond. Er werd aangegeven dat er wat mis was gegaan en heb het rapport op dag 5 alsnog gehad. Het Inspectiehuis was goed bereikbaar per telefoon en mail waarbij je eigenlijk zonder wachttijd aan de telefoon werd geholpen.

- Keuring binnen een week mogelijk.
- Kundige en vriendelijke keurmeester welke de tijd neemt voor de keuring, vragen en tips.
- Overzichtelijk rapport.

- Beetje onduidelijk hoe de betaling geschiedt, wellicht handig om dit van te voren te vermelden en of ook een factuur bij het rapport toe te voegen. Heb hier inmiddels ook contact met het... - Beetje onduidelijk hoe de betaling geschiedt, wellicht handig om dit van te voren te vermelden en of ook een factuur bij het rapport toe te voegen. Heb hier inmiddels ook contact met het Inspectiehuis over opgenomen.

Ik werd goed geholpen over de telefoon en ter plekke.

Vriendelijk en zeer duidelijk.

Het bedrijf reageerde snel op de mail die wij verstuurden.

De inspecteur die het huis inspecteerde was heel vriendelijk en netjes.

Reactie Het Inspectiehuis:

Namens het gehele team willen wij u hartelijk bedanken voor de mooie review. De snelheid van levering had iets omhoog gekund, daar heeft volkomen gelijk in. Door de enorme drukte en controle van de... Namens het gehele team willen wij u hartelijk bedanken voor de mooie review. De snelheid van levering had iets omhoog gekund, daar heeft volkomen gelijk in. Door de enorme drukte en controle van de rapporten, loopt de vertraging (helaas) soms iets op.

Lorse

Bouwkundige inspectie

Klant vriendelijk aan de telefoon, snelle service

Snelle service

Vragen open laten ,ik kan geen oordeel geven over vakkennis bouwkundigheid &eindoordeel ik was zelf niet aanwezig bij de keuring ,dus vertrouw er op dat alles goed is

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de mooie review.

Prettige communicatie en goed verzorgde
inspectie en verslaglegging

sneller reageren op email