Vakkennis Bouwkundige

Bouwkeuring

Deskundigheid inspecteur

kort, ondig overzicht van beschikbare inspecties, met daarin highlights...en eenduidige woordkeuze

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor het plaatsen van de review.

Ik heb een prima ervaring met de bouwkundige keuring die het Inspectiehuis heeft uitgevoerd.

Het rapport is snel opgeleverd; op de 2e werkdag na de dag waarop de keuring heeft plaatsgevonden. Zeer goed.

De planning van de keuring verliep wat slordig omdat degene die de planningen doet er niet was op de dag dat ik de aanvraag deed. Dit leverde wat verwarring op, maar is wel goedgekomen.

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor de review.

nee

Klantgericht en goed advies!

Vriendelijk personeel

Nvt

Reactie Het Inspectiehuis:

Wat een mooi bericht, hier doen we het toch voor :)

Prettig en accuraat.

Telefonisch vond ik het vertrouwen geven. De persoon ter plaatse was erg toegankelijk, ter zake kundig en to the point. Op een enkele vraag kreeg ik gedegen antwoord. Ook dat gaf veel vertrouwen.... Telefonisch vond ik het vertrouwen geven. De persoon ter plaatse was erg toegankelijk, ter zake kundig en to the point. Op een enkele vraag kreeg ik gedegen antwoord. Ook dat gaf veel vertrouwen. Ik ben zeer tevreden.

Geen.

Reactie Het Inspectiehuis:

Onze hartelijke dank voor het plaatsen van de (mooie) review.

Rob Ewalds

Prima samenwerking: snelle response, attente en heldere communicatie.

Grondige inspectie, geeft prima inzicht in zaken die we even moeten oppakken. Keurig rapport, voorzien van foto's. Prima naslagwerk voor als we de woning straks in bezit hebben.

Reactie Het Inspectiehuis:

Onze hartelijke dank voor de tijd die u heeft genomen. Namens het gehele team wensen wij u alvast heel veel woongenot in de nieuwe woning.

Prima bedrijf. Snel contact, goed geleverd wat ze beloofd hebben. Goedkope combi-deal bouwkundige keuring + taxatie

Snel contact.
Goed geleverd wat ze beloofd hebben.
Goedkope combi-deal bouwkundige keuring + taxatie

Ze hadden even van tevoren kunnen aangeven wat de verwachtte 'levertijd' is van de keuring / taxatie

Michael Timmers

Er was iets fout gegaan bij de planning van het inspectiehuis, maar dit werd keurig snel opgepakt waardoor de bouwkundig inspectie door kon gaan. Met de inspecteur de ronde meegelopen die mij toen... Er was iets fout gegaan bij de planning van het inspectiehuis, maar dit werd keurig snel opgepakt waardoor de bouwkundig inspectie door kon gaan. Met de inspecteur de ronde meegelopen die mij toen al prima op de aandacht punten wees.

Nee, was gewoon goed.

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor het plaatsen van de review.

Wij hebben een deskundigen onderzoek laten verrichten ivm scheurvorming in het huis, gebaseerd op specifieke vragen van onze kan

Maken van afspraak ging makkelijk en ook over de uitvoering van het onderzoek en rapport zijn wij zeer tevreden (duidelijkheid / doorlooptijd / vriendelijkheid).

Prettige ervaring met bouwinspecteur

Duidelijke info en afspraken