Vakkennis Bouwkundige

Eikenrode BV E.Möhringer

Het ging om aanvraag energielabel ivm verkoop, dus beperkt pakket was nodig.

Breed aanbod en mogelijkheden.

Geachte heer Möhringer,
Dank voor het plaatsen van de review. Kunt u het lage cijfer over de vakkennis van onze adviseur nader toelichten?
Alvast dank voor uw gewaardeerde reactie.

Saraber

Helder rapport, snelle service en een persoonlijke benadering. Ik zou hier een volgende keer weer een inspectie laten doen.

Klantgerichtheid, flexibiliteit, scherpte tarieven.

Iershad

Uitertest vriendelijk. Zowel de koantenservice als de inspecteur doen hun best om alle klantwensen gedaan te krijgen. De inspecteur neemt echt de tijd om alle punten na te lopen en toe te lichten.

Deskundigheid, bereikbaarheid (geen lange wachttijden), klantvriendelijk

Blanker

Vriendelijke mensen die je goed te woord staan

Vriendelijk, komen afspraken na en lijken (ik heb er geen verstand van) kennis van zaken te hebben.

F.J. van Heerde

Het Inspectiehuis, Gouda

Zeer vlotte dienstverlening

Frans Vlek

Prima en snel

Correcte afhandeling, alles volgens afspraak

Jairo

Heb met het inspectiehuis een fijne samenwerking ervaren

Werd volledig meegenomen in het proces.

Jaco de Vreugd

Was heel goed

Overal kennis van

Ruben van den Boom

Ik heb contact opgenomen met het inspectiehuis voor een bouwkundige keuring van een woning die ik wil kopen. Het inspectiehuis is een koepelorganisatie die vele bouwkundig inspecteurs onder zich... Ik heb contact opgenomen met het inspectiehuis voor een bouwkundige keuring van een woning die ik wil kopen. Het inspectiehuis is een koepelorganisatie die vele bouwkundig inspecteurs onder zich heeft. Dit garandeert een objectief rapport, aangezien de inspecteur enigszins blind is gekozen. De afspraak kon snel ingepland worden en de inspectie kon binnen een week plaatsvinden.
De inspecteur Michael was op tijd, en heeft met de nodige deskundigheid de woning bekeken. Dankzij zijn nuchtere bevindingen en conclusies zijn een aantal gebreken voor mij bevestigd. En op andere punten ben ik weer gerustgesteld. Door de ervaring en kundigheid van de inspecteur was de inspectie een prettige ervaring.
Het inspectierapport was overzichtelijk opgesteld en begrijpelijk om te lezen. De bouwkundige staat van het pand is per onderdeel opgeschreven, compleet met foto’s en waardeoordeel. De consequenties van de bouwkundige staat zijn helder als kostenpost per onderdeel benoemd, waardoor een goed beeld ontstaat van de totale herstelkosten. Het rapport mocht ik zelfs een werkdag eerder ontvangen.
Al met al ben ik zeer tevreden over het initiële contact, de inspectie en het rapport. Ik kan dan ook niet anders dan het inspectiehuis ten zeerste aanbevelen.

Communicatie, bouwkundige kennis, keuring, planning, snelheid, objectiviteit, kostenindicatie

Beste heer van den Boom,
Beste heer van den Boom,
Namens het gehele team willen wij u hartelijk bedanken voor de tijd die u heeft genomen voor het schrijven van deze prachtige review en wensen u alvast veel woongenot in de nieuwe woning.

Z

Easy arrangement

English-speaking explanation

Reactie Het Inspectiehuis:

Can you specifically explain the low appreciation regarding to the professional knowledge of our employee?
We are looking forward to your response.