Super fijne praktijk. Lieve huidtherapeuten met verstand van zake.

M. Robson

Goede behandeling, zeer aardige therapeut en prettige sfeer. Reden dat ik geen vervolgafspraak heb gemaakt is een eigen drukke agenda.

Lana

Krijg deze enquete te vroeg, net 1 behandeling gehad, kan nog niet veel zeggen over resultaten etc. Stuur deze nogmaals over enkele maanden naar mij. Maar tot nu toe de intake en eerste behandeling... Krijg deze enquete te vroeg, net 1 behandeling gehad, kan nog niet veel zeggen over resultaten etc. Stuur deze nogmaals over enkele maanden naar mij. Maar tot nu toe de intake en eerste behandeling voelde professioneel aan. Daarom de 9 En misschien wordt het over enkele maanden wel een 10 . . . .

Deskundig maar ook een leuk persoonlijk contact.

Het droog scheren de eerste keer zorgde voor extra onaangenaam gevoel naast de laserbehandeling. 2e keer met nat scheren ging al veel beter

Altijd gezellig! heel serieus met de behandeling

De zorg die wordt geleverd is heel goed er wordt goed naar me geluisterd bij de dingen die ik aangeef en los van dit alles is het ook altijd een gezellig bezoek en tijdens de behandelingen word er... De zorg die wordt geleverd is heel goed er wordt goed naar me geluisterd bij de dingen die ik aangeef en los van dit alles is het ook altijd een gezellig bezoek en tijdens de behandelingen word er gezellig gekletst.

Samen met de therapeut kan ik ervoor zorgen dat mijn acne onder controle blijft

Mijn huidtherapeute voert naar mijn mening de behandeling met zorg uit. Ze is vriendelijk en begripvol. Ook worden de afspraken altijd op tijd uitgevoerd.