Danijela

Heel blij met Marlies en Elise! Ik kom er al jaren en altijd tevreden. De dames zijn zeer kundig en denken altijd mee met wat goed voor je huid is.

Danijela

Zeer deskundig en vriendelijk. Ik word altijd goed behandeld en ben zeer tevreden met het resultaat.

Veel kennis wordt heel goed en fijn toegepast, alleen af en toe een beetje te gehaast waardoor resultaten afnemen.

Natusia

Echt een aanrader! Erg bekwaam en professioneel

Janize Guleria

Zeer fijne salon, aardig personeel. Een aanrader.

Esmeralda

Marlies en Elise van het HuidBuro zijn echt twee toppers!!
Marlies en Elise van het HuidBuro zijn echt twee toppers!!
Ik heb alweer 10 jaar last van Rosacea, maar dankzij het HuidBuro gaat het stukken beter en is mijn huid veel rustiger dan voorheen. De huidproducten die zij mij adviseren zijn echt fantastisch!! Wil je een goede huidtherapeut, dan raad ik het HuidBuro aan.

Hendrikus Klootwijk

Beste Marlies & Elise Ik wil jullie hartelijk bedanken voor ten eerste de vriendelijkheid die jullie geven en respect. Ik ben vorig jaar bij jullie gekomen met hele dikke benen. Ik had een... Beste Marlies & Elise Ik wil jullie hartelijk bedanken voor ten eerste de vriendelijkheid die jullie geven en respect. Ik ben vorig jaar bij jullie gekomen met hele dikke benen. Ik had een aanrijding gehad door een fietser. Ik had hele dikke benen , Maar door jullie ! Kan ik gelukkig zeggen, dat de kundigheid die jullie bij mij hebben gedaan mij weer een paar goede benen heb gegeven. Er zijn wel aanpassingen door goede voorlichting en adequaat handelen en goed advies gegeven . Het zijn voor mij Powervrouwen die hun vakkennis Goed over kunnen brengen aan de patiënt en ook aan de stagiaires. Jullie zitten in mijn Hart . Heel veel liefs. dames en erg veel succes Henk Klootwijk