Eefke

De bindweefsel massages zijn fantastisch! Elise praat mij altijd wel door de pijn heen!

Lana

Voor mensen, zoals ik die op weg zijn om zichzelf te worden na jaren voor de buitenwereld in een rol geleefd te hebben, is dit een onderdeel (bij Het Huidburo) in het gehele transitie-gebeuren.... Voor mensen, zoals ik die op weg zijn om zichzelf te worden na jaren voor de buitenwereld in een rol geleefd te hebben, is dit een onderdeel (bij Het Huidburo) in het gehele transitie-gebeuren. Elise geeft mij het vertrouwen in dit best wel 'pijnlijke' prive-gebeuren. Natuurlijk gaat het mij niet snel genoeg, maar komt allemaal in orde volgens Elise. Ik heb daar dan ook alle vertrouwen in. Na elke behandeling heb ik weer dat goede gevoel.

Zij is heel vriendelijke en legt duidelijk waarom de therapie en opbouwend intensiteit voor mijn been en de vocht te zuigen

Vriendelijk, deskundig. Luistert goed naar mij en handelt daar dan naar.

Erg aardig en zorgt er altijd voor dat ik me op mijn gemak voel. Erg professioneel en geeft duidelijk aan wat ze doet en wat de bedoeling is .

Ze weet waar ze het over heeft en is een fijn persoon. Kom er graag ook al is de bindweefsel massage geen pretje