Lana Diode

Het Huidburo is aanbevolen door het Genderteam van het VUmc. Dus is en moet ook goed is. Helaas is het resultaat nog niet goed genoeg wat niet hun "schuld" is. Een vervolg behandeling is al in... Het Huidburo is aanbevolen door het Genderteam van het VUmc. Dus is en moet ook goed is. Helaas is het resultaat nog niet goed genoeg wat niet hun "schuld" is. Een vervolg behandeling is al in werking gezet. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gaat lukken begin 2021

Hasina ismail

Ze leggen alles uit wat ze doen en wat de effect is of kan zijn. En zijn goed met masseren.

CG Koster

Zij is heel serieus bezig , legt uit wat zij gaat doen en waarom en zij is altijd vriendelijk

Teddy

De pumpkin peel was zo fijn. Elise doet de behandeling altijd heel zorgvuldig. Ook was de afspraak zo snel en makkelijk gemaakt; een mailtje met snelle reactie en de dag erna direct een belletje. De... De pumpkin peel was zo fijn. Elise doet de behandeling altijd heel zorgvuldig. Ook was de afspraak zo snel en makkelijk gemaakt; een mailtje met snelle reactie en de dag erna direct een belletje. De behandeling samen overlegd met Elise aan de telefoon. Echt heel fijn!

Ik zat te twijfelen tussen een 8 en een 9. Heb nog maar een paar behandelingen gehad en daarop moet ik mijn bevindingen baseren. Mijn huidtherapeute is vriendelijk, serieus en ze legt goed uit wat... Ik zat te twijfelen tussen een 8 en een 9. Heb nog maar een paar behandelingen gehad en daarop moet ik mijn bevindingen baseren. Mijn huidtherapeute is vriendelijk, serieus en ze legt goed uit wat ze gaat behandelen, hoe ze dit gaat doen en wat ik er van kan verwachten. Dat vind ik belangrijk. Ook geeft ze me het gevoel dat ze goed geconcentreerd doorwerkt, maar wel de tijd neemt voor de behandeling die daarvoor nodig is. Dat is fijn. Verder vind ik dat ze er verzorgd uitziet.

Clarian Bottinga

Erg betrokken, informatief en hartelijk.

Joris

Hele kundige therapeut en ik voelde me direct op mijn gemak.

Onjuist/te weinig geïnformeerd over behandeling