Chantal

Zeer goed

Mooie afwerking

Meer uitleg over termijn voor uitvoering

Nodigt niet uit tot een volgende bestelling

?

Online help bij het gebruik van de software is veel te pover.

Latig programma, moeilijk te gebruiken, extra commbinaties kunnen niet

goedkoop

programma moglijkheden, foto's die te groot zijn worden afgesneden

Kundige mensen

Goede printkwaliteit, kundigheid servicedesk

Software is gruwelijk traag (foto plaatsen in offline software duurt op het laatst 2 a 3 minuten per foto) en geeft foutmeldingen bij upload, waar niet met de hulp van het pakket zelf uit te komen... Software is gruwelijk traag (foto plaatsen in offline software duurt op het laatst 2 a 3 minuten per foto) en geeft foutmeldingen bij upload, waar niet met de hulp van het pakket zelf uit te komen was. Servicedesk gaf de oplossing.

Koopman

Prima. Snelle levering en goed product.

Goed eindproduct. Software werkt goed.

Formats zijn niet bruikbaar wanneer je een tekst bovenaan de pagina wilt (met datum, locatie e.d.) Eigen format maken dan is echt even zoeken hoe je dat moet doen.
De hulplijnen kloppen niet...
De hulplijnen kloppen niet goed ... zet je een vorm op een hulplijn, dan zijn de coordinaten niet altijd hetzelfde als bij een andere vorm die je op dezelfde hulplijn zet. Ik heb er hele berekeningen op los gelaten om het strak te krijgen.

Op de site is het absoluut niet duidelijk hoe je moet bestellen. Ik had het fotoalbum helemaal klaar, wilde bestellen en dat lukt niet. Je moet dan een account aanmaken, maar de wijze waarop dat moest was niet helder. Heb er een mail over gestuurd en het antwoord hielp ook niet echt. Ik zou echt aanraden dat duidelijker te maken op de website!!

A van Rijckevorsel

Ben tevreden maar zie wel wat verbeter puntjes

Snel en goede service via email

Fijn zou het zijn als er meerdere frames kwamen en ook jammer dat je niet in 1 keer op één klik alle achtergronden tegelijk kan maken.

Ik heb al vele keren een fotoboek besteld en dat is altijd keurig afgehandeld

Mooie en nette fotoboeken

Goede app en service

snel

die heb ik niet

Broeders t.

Moeilijk om te gebruiken. Foto's die gebruikt zijn en verwijdert op mijn computer worden ook verwijdert in reeds gemaakte agenda

Planner is goed ontvangen. Na veel bloed zweet en tranen.

Betere beschrijving

Inge

Heel fijn dat je telefonisch om hulp kunt vragen. Vriendelijke medewerkers! Fijne feestdagen.

De achtergrond was op mijn scherm niet goed ingesteld. Per ongeluk stond die op zacht geel ipv wit. Misschien extra aandacht er aan geven.