8.5/10

Goede beschrijvingen van de werkwijze.
Snelle levering en mooie kwaliteit!

Snelle levering.
Goed verpakt.
Duidelijke website!

Prima service

duidelijke foto's

foto's opslag om ze te plaatsen in album moeilijk om ze te rangschikken.

Handig, snel, mooie kwaliteit!

Handig, snel, mooie kwaliteit!

Geen.

Andrea

Waanzinnig snel en prachtige kwaliteit verjaarsslinger. De tool is ook gebruiksvriendelijk waardoor ik de vlaggetjes nog kon opleuken. Heb jullie al aan veel anderen aanbevolen, ook goede...

Zeer hoge kwaliteit en zeer snelle service

Het is lastig om de opmaak van een vlaggetje in z’n geheel te kopiëren, ik wilde aan beide zijden dezelfde foto-opmaak. Dat kopiëren lukte niet voor de gehele opmaak, maar slechts voor de foto zelf. Kostte me daardoor wel meer tijd dan ik had gehoopt.

Rob Kessler

geen opmerkingen

Prima! vragen via mail worden direct beantwoord en print kwaliteit is top

prachtige kwaliteit papier waarop mijn fotoboek is afgedrukt. komt overeen met hoe ik het op mijn laptop heb gemaakt. Complimenten!!

Tip was dat ik nog de oudere versie gebruik en daar werkte de kortingscode niet bij. Dit is iets wat in de toekomst voor alle gebruikte versies zou moeten werken en niet pas na het zenden van een mail :) maa rook daar werd snel op gereageerd.

Joop

Goede ervaring
Kwaliteit en service goed

Veel opties

Toevoegen van spelling checker. Ben leesblind voor gemaakte spellingsfouten (ookal wordt het vaak bekeken).

Dineke Siersema

Zeer positief. Uitgebreide software en makkelijk te gebruiken.

Zeer goede service wanneer ik zelf een ‘fout’ heb gemaakt of als er iets ‘mis’ gaat software matig.

Eigenlijk geen. Mogelijk kan een platliggend album aan de opties worden toegevoegd.

Mitsah

Prima online software, gebruiksvriendelijk en voldoende mogelijkheden om een persoonlijk album te maken

Gebruiksvriendelijk

Positief

Prijs redelijk op peil

Software nog intuitiver maken .