8.5/10
8.5/10

Wies Bakker

Net als de 10 andere boeken hij was weer geweldig dank.

zeer klantvriendelijk

Caroline

Goede ervaring. Heb een tijdschrift voor een feestelijke gelegenheid gemaakt. (Promotie van mijn zoon)

Prijs kwaliteit verhouding zeer goed. Snelle levering.

Vond alles op de software, het tijdschrift wat je kon bewerken erg klein. Je kon wel inzoomen ,maar ik had het makkelijker gevonden als het te bewerken vlak groter was geweest

Prachtig fotoboek ontvangen. En klachten worden zeer snel opgelost. Zeer tevreden klant!

Snelle oplossing problemen

Frank

Verjaardag slinger gemaakt met foto's van 0 naar 30 jaar. Super makkelijk te doen op de website. Top kwaliteit foto's op de slingers. Netjes geperforeerd met 2 gaatjes, ruime lengte aan touw erbij...

Top kwaliteit, hele mooie prijs, duidelijke website en netjes geleverd.

Nvt

p lensen

Zag er prima uit

was goed ingepakt

verpakking dusdanig maken dat het door de brievenbus past

José

Prima! goede prijs-kwaliteit

overzichtelijk, makkelijk in gebruik

meer stickers voor het plakboek, maar dan algemene versieringen zoals mooie takjes, of krullen en dat soort dingen. Er zijn op dit moment heel veel stickers voor een bepaald thema.

bert declerck

Slechte kwaliteit

Kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid

Reactie Het Fotoalbum:

Beste Bert,

Wat vervelend om te horen dat de ervaring slecht is geweest met ons. Heeft u ook contact gehad met onze klantenservice? Wij doen er namelijk alles aan om de kwaliteit zo goed mogelijk te leveren. Wanneer dit niet goed is maken wij een nieuw fotoboek om het product met de beste kwaliteit te leveren. Wanneer dit niet goed is krijgt u uw geld terug.

Groet Richard van Het Fotoalbum

Ik doel even op het inbrengen van de tekst, gaat niet zo makkelijk.

jazeker, dat de teksten makkelijker versleept kunnen worden, daar heb ik ontzettend veel problemen mee ondervonden, voor de rest zijn de foto's inbrengen geen probleem. Dus als je op het tekstvlakje klikt, dat het gelijk mee komt op de bladzijde waar je het wilt hebben, zodat je gelijk kunt beginnen met de tekst, het is nog te ingewikkeld, kijk even bij Kruidvat, daar gaat het moeiteloos, ik vind jullie kwaliteit beter, daarom kies ik voor jullie.

Prima ervaring

Het advies van en contact tijdens het bellen was echt prima. Wie je ook aan de lijn krijgt.

Tijdens het bellen werd ik keurig gewezen op een actie die op dat moment gaande was. Deze code zou te vinden zijn op de website. Heb gekeken maar kon de code niet vinden wel andere codes bij het kopje actie maar daar stond hij niet tussen. Dat zou iets duidelijker kunnen.