8.5/10
8.5/10

Prima kwaliteit print, zwakke software. Kost teveel tijd om alle gebreken hier te noemen, maar een belangrijk verbeterpunt is de afwezigheid van de editing optie als onderdeel van de standaard...

Software updaten

Reactie Het Fotoalbum:

Beste Hans,

Dank je wel voor de feedback. Wij gaan hier mee aan de slag. Heb je gebruik gemaakt van de offline software of de online software? De online software heeft een stuk minder mogelijkheden dan de offline software.

Groet Richard Wijmans
Eigenaar Het Fotoalbum

Top!!!!

De fotoslinger was 1 groot succes. Alleen maar leuke reacties ontvangen. Kwaliteit van de foto’s op de slinger vond ik prima.

Er was 1 vlaggetje niet bedrukt. Verder kon ik veel foto’s (vooral foto’s gemaakt met iPhone) niet toevoegen aan mijn bestelling omdat ik dan de melding kreeg dat het betreffende vlaggetje niet gedrukt zou worden. Ik snap dat dit veroorzaakt wordt door de kwaliteit foto’s, maar was leuk geweest als dit toch had gekund (wetende dat het dan in een slechtere kwaliteit afgedrukt zou worden).

Uitstekend

Snelle levertijd

Ben

Prima, tevreden

Snelheid zou iets beter kunnen, voor deze tijd.

Gea Beems

Ik heb nu 2 keer bij Het Fotoalbum boekjes laten maken om cadeau te geven, en ik ben super tevreden over de service en communicatie.

Goede directe communicatie ook als je bijzondere wensen hebt.

Beide keren heb ik de boekjes zelf opgehaald in Almere.
Jammer dat er nooit aan is gedacht om de verzendkosten te restitueren of het in ieder geval aan te bieden.

Raymond

De site is duidelijk opgebouwd. De keuze is makkelijk en je kunt kiezen om on of off line te werken. De automatisch opslag is prettig om te weten. Het enige nadeel is het kleine werkscherm waardoor...

Volop keuze, duidelijke structuur

Werkscherm mag groter

Goede kwaliteit en leuke reacties !

Leuke vormgeving en ik heb veel anderen geïnspireerd .

Het was op de site niet duidelijk of de voorkant en achterkant hetzelfde of verschillend zou zijn. Ik heb 50 foto’s geüpload maar kreeg 25 bedrukte en 25 blanco vlaggen. Dat was wel jammer .

Super makkelijk systeem en hele snelle service!

Snelle service en goeie kwaliteit

2 fotoboeken besteld, 1 fotoboek werd met een verkeerde kaft geleverd, dit is goed en snel hersteld door het bedrijf.

Snel herstel van een gemaakte leverfout, zonder gedoe meteen het probleem oplossen !