Agnes Schippers

Ik heb een fotoslinger besteld. Zeer snelle service. De foto's staan er heel goed en helder op. Zeker een aanrader

snelle levering en heel duidelijk/heldere afdrukken van de foto's

nvt

Helemaal geweldig! Fantastisch!

Mooie uitvoering van de foto's, snelle levering, veel mogelijkheden

Foto album was erg mooi geworden, klant was zo blij dat ze het overal mee naar toe neemt

niet duur en ziet er leuk uit

het was me niet duidelijk hoeveel bladzijden ik kon vullen, nu had ik veel pagina's nog leeg dat was erg jammer

Via een fotovoucher een boek besteld tegen een sterk gereduceerd tarief. Het boek is goed gebonden. De afdrukken zijn niet mooi. Met name de overgangen in de lucht zijn lelijk. Lichtgrijze tinten in... Via een fotovoucher een boek besteld tegen een sterk gereduceerd tarief. Het boek is goed gebonden. De afdrukken zijn niet mooi. Met name de overgangen in de lucht zijn lelijk. Lichtgrijze tinten in de lucht worden bruinig afgedrukt. Zwartwit afdrukken zijn in de donkere partijen blauwig terwijl de lichte partijen sepia-achtig zijn. Kortom lelijk! Op reclameren van mij heb ik niets vernomen.!

Software is best goed. De verwachtingen worden niet waargemaakt. Bij mij in ieder geval niet!

Veel beter afdrukken!!

Alles werd zeer vlot geleverd!

Mooie kwaliteit van de fotoslinger!

Nelleke

Super mooie kwaliteit

Als je advies vraagt krijg je goed antwoord . Goede prijs kwaliteit verhouding

Eigenlijk geen

Marjolijn van Nijendaal

Ontzettend goed, goede hulp aan de telefoon en er werd super meegedacht.

Persoonlijke aandacht.

Jan Lantink

Prima ervaring. Niet heel makkelijk om ergens halverwege een pagina in te voegen (je moet dan vanaf daar alles weer opnieuw uploaden, althans zo heb ik het opgelost

veel mogelijkheden

zie mijn eerste opmerking

Nicole Dits

Snelle productie en levering. Goede service. Echter is de ontwerpsoftware wat ouderwets en daardoor trager, minder gebruiksvriendelijk en minder uitgebreid.

service, snelheid, prijs

Ontwerpsoftware flink moderner maken

Nvt

Snel

Foto’s af en toe erg lastig te uploaden