Altijd goed geholpen en goede service

Goede kwaliteit en handig programma om mee te werken

Willems

Top

Communicatie

Prima product geleverd

Snel, goede kwaliteit

Nu niet

Gaat altijd snel en netjes.

Goed te bewerken

Cliparts saai en weinig

Heel behulpzaam designprogramma.

Het ontwerpprogramma en de mogelijkheid om het uit te breiden met zoveel pagina's als gewenst.

Ik had graag ook de optie gehad voor een dikkere pagina met een lay-flat optie.

D van dijk

Suoer

Kwaliteit

Helemaal niks

Prima service, goed product

duidelijk programma

in kalender makkelijker kopieren

Linda

Het bedrijf is een van de weinige waarbij dit product (een planner met deze hoeveelheid zelf inzetbare foto's) beschikbaar is.

Snelle service, menu van het programma is redelijk vanzelfsprekend qua bediening.

Het zou makkelijk zijn als het aantal kolommen aangepast kan worden aan de gezinssamenstelling. Het papier waarop de kalender is gedrukt is erg glad waardoor balpennen niet bruikbaar zijn.
Het zou makkelijk zijn als er een snelfunctie voor zou zijn als je een bepaalde foto op dezelfde plek op elke pagina zou kunnen zetten in één klik.

Dominique

Het Fotoalbum heeft voor ons een foto slinger en foto album gedrukt, beide met een prachtig resultaat. De print kwaliteit is heel goed ondanks dat mijn eigen foto’s soms wat lagere kwaliteit waren.... Het Fotoalbum heeft voor ons een foto slinger en foto album gedrukt, beide met een prachtig resultaat. De print kwaliteit is heel goed ondanks dat mijn eigen foto’s soms wat lagere kwaliteit waren. De fotoslinger was super snel geleverd ondanks de drukte rondom Kerst. Het fotoalbum duurde daarentegen wel een stukje langer. Maar al met al heel erg tevreden over Het Fotoalbum. Ik zou zo weer bij ze bestellen!

Mooi print kwaliteit. Snelle levering. Goede telefonische service.

Aanbieden van downloadbaar pdf bestand van foto album.
Aanbieden van downloadbaar pdf bestand van foto album.
Betere aanwijzing bij de slinger als je tekst op de achterkant wil schrijven. Wij hadden dit verkeerd beredeneerd waardoor onze tekst in spiegelbeeld was.

bik

Heel goed: goede software, goede print kwaliteit, supersnelle levering

software is een plezier om me te werken heel fijn. de magazine kwam er precies so uit als ik had gehoopt. prima print kwaliteit, mooi papier.

blijf deze kwaliteit houden!