8.5/10
8.5/10

Prettig programma

Contact met klantenservice was heel goed en snel.

Doret Roestenberg

Prima ervaring met het maken van fotoslingers. Vooral na de laatste update heel veel mogelijkheden om de slinger nog vrolijker te maken.

De goede kwaliteit van de foto's en de snelheid waarmee het product geleverd wordt.

Het zou handig zijn als ook foto's in de breedte afgedrukt kunnen worden. Dus zowel staande als liggende foto's in de slinger.

Erg duidelijke site en makkelijk te maken. Mooie kwaliteit!

Jerom Buijsse

Het maken van het fotoboek koste niet veel moeite.

Voldoende keuze om een leuk fotoboek te maken. Er zijn veel verschillende lay-outs om een pagina te vullen.

De verpakking van het fotoboek kan wel beter. Met regen was de envelop behoorlijk nat geworden, wat nadelige gevolgen heeft voor het fotoboek.

Simone

Mijn ervaring met dit bedrijf was super! Geweldige service topbedrijf!

Heel service gericht

Dick

Wij hadden een aanbieding. Een mooie gelegenheid om eens te zien wat de kwaliteit van het fotoboek zou zijn.
Fijne site en een eenvoudige bediening zodat het maken van het boek niet erg...

Bediening site, levering en kwaliteit.

Achtergrond met watermerk. Evt van eigen foto.

Rob Grashoff

In één woord Geweldig ik heb inmiddels meerdere fotoboeken laten maken en allen zijn naar volle tevredenheid.
Je krijgt absoluut waar voor je geld; ik denk dat ze betreffende de kwaliteit bij...

Zeker heb ik een héél sterk punt ondervonden n.l; telefonische ondersteuning van een zeer vriendelijke jonge dame die mij
geweldig heeft geholpen bij een aantal vragen die ik had, de tijd en aandacht die ze aan mij besteedde heeft duidelijk indruk
op mij gemaakt i.t.t eerdere ervaringen elders.

GEEN

Linda Beerepoot

Goed, snel en mooie kwaliteit.

Goed snel en mooie kwaliteit

Je zou op de website iets meer voorbeelden kunnen neerzetten. Moeilijk om te visualizeren hoe het er uit komt te zien.

Rien op 't Hoog

Prima servi e

Bij vragen altijd snel contact en prima antwoorden

Misschien iets meer lijstjes om om de foto te doen
Ook graag modernere want ze zijn wel klassiek

Gebruiksvriendelijk programma om je fotoboek helemaal in te richten hoe jij het wil. Met frames die je zelf kan kiezen.