Aad Meijer

Heel goed, enkel de foto's wat zwaar afgedrukt

Mooi afgewerkt

Eindcontrole

Frederique

Erg handig! Fotoboek zag er heel mooi uit en was op tijd binnen.

Kwaliteit van het fotoboek, snelle levering

Ik kan me niets bedenken!

Martine

Snelle service, goede kwaliteit!

Snel, betaalbaar, kwalitatief goed, makkelijk in gebruik

Nicole

Prima, snelle levering en makkelijk te bewerken

website overzichtelijk

Saskia.

Mooi boek, dus tevreden. Alleen de mogelijkheid om het zelfde boek maar dan iets aangepast nog een keer te bestellen is niet mogelijk, dat is jammer.

Kleuren en kwaliteit goed.

Aan het eind kiezen voor platliggend kan niet, jammer.

Jan Slagt

De beste prijs/prestatieverhouding van allen.

De beste prijs/prestatieverhouding van allen.

Richard

Makkelijk

K.Kapel

Al vele jaren maken wij gebruik van de service van Hetfotoalbum. Ook nu weer (TPO51165) 30 x30 zijn we weer uiterst tevreden. Mooie kwaliteit en een vlotte afhandeling. Complimenten!!

Manier van afdrukken, papierkwaliteit, kleurafwerking en ook de mogelijkheid van het gebruik van een helpdesk. Ook het programma disigner werkte uitstekend.

Geen verbeterpunten. Hou de service zoals hij is.

Karin Meijer

In één woord uitstekend

Makkelijk programma met echt heel veel mogelijkheden, zeker vergeleken met andere aanbieders van fotoboeken. Zelf heb ik zonder kosten een heel nieuw fotoboek gekregen omdat door het autocorrectie... Makkelijk programma met echt heel veel mogelijkheden, zeker vergeleken met andere aanbieders van fotoboeken. Zelf heb ik zonder kosten een heel nieuw fotoboek gekregen omdat door het autocorrectie programma diverse door mijzelf gemaakte achtergronden werden gecorrigeerd. De aardige dame van de klantenservice met verstand van zaken heeft mij toen uitgelegd dat de foto's eerst als achtergrond moeten worden geïmporteerd zodat deze niet meer gecorrigeerd word. Resultaat was een prachtig boek.

Enigszins lastig om de handleiding te vinden

P. van Ooijen

Ik heb prachtige fotoboeken gemaakt met het fotoalbum.nl

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Wel gebruik gemaakt van een aanbieding via Ibood en van t bedrijf zelf bij het nabestellen van 2 boeken voor onze vrienden waarmee we op vakantie zijn... Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Wel gebruik gemaakt van een aanbieding via Ibood en van t bedrijf zelf bij het nabestellen van 2 boeken voor onze vrienden waarmee we op vakantie zijn geweest.

Meer achtergronden van bijv. luchten met wolken en stranden of zand zonder schelpen. Ook wat meer kaders om foto's te laten vervagen aan alle zijden. Op de foto kunnen scrollen om ze in- en uit te... Meer achtergronden van bijv. luchten met wolken en stranden of zand zonder schelpen. Ook wat meer kaders om foto's te laten vervagen aan alle zijden. Op de foto kunnen scrollen om ze in- en uit te zoomen.