8.5/10

Een fijn foto(boek)programma, een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, uitstekende service én wat het allerfijnst is: het maximum aantal pagina's stopt niet bij 120! Dat is bij alle andere... Een fijn foto(boek)programma, een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, uitstekende service én wat het allerfijnst is: het maximum aantal pagina's stopt niet bij 120! Dat is bij alle andere fotoboekprogramma's (zoals Albelli) wel, en dat betekent voor mij vaak dat ik bijv. 2 jaarboeken (deel 1 en 2) moet maken. Kleine beperking bij Het Fotoalbum.nl vind ik de achtergrondkleuren: daar mag wat meer keuze in komen.

Prijs/kwaliteit, gebruiksvriendelijk, > 120 pagina's

Achtergrondkleuren: keuze is beperkt.

Johannes Veldhuizen

Meer dan uitstekend

Die ringband is uniek, jammer dat die wel eens buiten de acties valt.

Mijn grootste positieve punt is dat jullie nog niet helemaal anoniem zijn. Jullie zijn altijd benaderbaar en ik heb zelfs persoonlijke ondersteuning gehad een twee jaar geleden.
Proberen vol te houden.

Paul Bakker

Via een kortingsvoucher (iBOOD) in aanraking gekomen met 'Het Fotoalbum'.
Bedrijf met goede gebruikersvriendelijke software en een zeer behulpzame en kundige helpdesk.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Gebruikersvriendelijke software.
Veel producten.
Vertrouwd bedrijf met goede uitstraling.
Verzending en verpakking goed verzorgd.

Iets betere communicatie wat de verzending beteft. (In mijn geval ben ik er via mijn account achter gekomen dat het fotoboek verzonden was, maar... dat was ruim een half jaar geleden!)

Paul Bakker

Via een kortingsvoucher (iBOOD) kennis gemaakt met 'Het Fotoalbum'.
Via een kortingsvoucher (iBOOD) kennis gemaakt met 'Het Fotoalbum'.
Zeer gebruikersvriendelijke software om je fotoboek samen te stellen, vlotte en begrijpende helpdesk. (in mijn geval verlenging van de voucher)
Kwaliteit van de fotoboeken erg goed en niet echt duur.
Vlotte en keurige levering.

Foto software zéér gebruikersvriendelijk.
Kundige mensen achter de schermen (Helpdesk en sales).
Goede kwaliteit/prijs verhouding.

Iets betere communicatie voor levering. (Moest 2x via account zien dat product verzonden was)

Lore

Heel goeie service
zeer goedkoop
mooie kwaliteit

verhouding prijs - kwaliteit is top

tijdens het maken van mijn fotoalbum had ik af en toe problemen, ik vond geen oplossing

Klasina

Prima het is duidelijk op de site hoe je het moet doen.

snel bezorgd en mooi dat je zelf de foto's kunt bijsnijden en inzoomen.
Jullie gaven aan bij oude foto's te weinig pixels maar het viel ons reuze mee hoe het uiteindelijk is geworden.
prachtig resultaat

is het mogelijk ze te laten maken en te plastificeren? Of zijn dat teveel meer kosten?
Dan kun je ze ook bij minder goed weer toch buiten ophangen, tis maar een idee

Marjo

Een familieplanner laten maken. Snelle levering en schitterende kwaliteit. Super tevreden. Prijs kwaliteit verhouding top

Helaas niet op iPad of mac book te maken

Leanne

Twee keer een fotoboek laten maken. Mooie kwaliteit omslag en fotobladen. Er liep wel een streep over een foto die niet in de foto zit, maar door het afdrukken komt.

Snelle services, mooie kwaliteit

Er liep een streep door een foto, wat komt door het afdrukken. Helaas loopt die streep precies door het hoofd op de foto. Dit is maar bij 1 blz. van de 72 bladzijdes!

Oudekaas

Doen wat ze zeggen

Foto programma werkt prima
Kwaliteit goed
Vlotte verzending

Duidelijker aangeven tijdens het samenstellen van de bladzijde of de kwaliteit van de ingebrachte foto voldoende is.

Lizzy

De ringboekje zijn ontzettend mooi geworden. De mooie turqoise krokodillen hoesjes maakten het helemaal af. Website is makkelijk in gebruik en veel maar gemakkelijke bewerk opties.

Veel opties qua grootte en ook qua prijs. Je kunt daar ook prima slagen met een lager budget.