P.J.H. ter Voort

Met dit bedrijf heb ik uitstekende ervaringen.

Service, kwaliteit en niet te vergeten de prijs.

Misschien het begin van het programma om een fotoboek te gaan maken makkelijker maken.

Mooi fotoboek, goede kleuren. Foto's niet altijd goed uitgelijnd: zijkanten of onderkanten niet gelijk. Kiezen vd indeling van een blz niet altijd makkelijk op de website.

Kwaliteit foto's, kleuren mooi

Indeling blz is moeilijk aan te klikken, in smal strookje onderaan je scherm

Reactie Het Fotoalbum:

Beste meneer, mevrouw,
Mooi dat het fotoboek goed gelukt is. Jammer dat sommige foto's er niet goed uit komen. Wanneer dit een productiefout van ons is zorgen wij altijd voor een gratis herstel. Dit kan je aangeven via de klantenservice.
Groet Richard Wijmans
Eigenaar Het Fotoalbum

Reactie Het Fotoalbum:

Beste meneer, mevrouw,
Jammer dat u niet helemaal tevreden bent.
We horen graag wat we kunnen verbeteren.
Groet Richard Wijmans
Eigenaar Het Fotoalbum

S.Wolthers-Bakker

Ontzettend snelle levering en kwalitatief goed.

mooie foto kwaliteit en papierkwaliteit

Prettig

duidelijk overzichtelijk

Annie

Verjaardagskalender laten maken en het is geweldig geworden. Alle foto's die er op zijn gekomen zijn heel goed gelukt, ook de zwart/witte. Ik ben er heel blij mee

Ik vind het alleen jammer dat niet elke maand een apart op een pagina staan, dat ze aan beide kanten zijn bedrukt. Kalender wordt er niet minder mooi van maar dat had ik wel liever gehad.

Het foto album dat we besteld hebben was perfect OK!

Het oude werkprogramma werkte vlotter
Leveringsysteem aan verbetering toe , 3 leveringen op 3 verkeerde data.

Prima, goede service

Goed product

Een fijn foto(boek)programma, een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, uitstekende service én wat het allerfijnst is: het maximum aantal pagina's stopt niet bij 120! Dat is bij alle andere... Een fijn foto(boek)programma, een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, uitstekende service én wat het allerfijnst is: het maximum aantal pagina's stopt niet bij 120! Dat is bij alle andere fotoboekprogramma's (zoals Albelli) wel, en dat betekent voor mij vaak dat ik bijv. 2 jaarboeken (deel 1 en 2) moet maken. Kleine beperking bij Het Fotoalbum.nl vind ik de achtergrondkleuren: daar mag wat meer keuze in komen.

Prijs/kwaliteit, gebruiksvriendelijk, > 120 pagina's

Achtergrondkleuren: keuze is beperkt.