Zeer klantvriendelijk, snelle service, printkwaliteit hoog. Alleen boren van gaatjes geeft een probleempje

Zeer snelle levering, zelfs wanneer in het weekend besteld; zeer goede kwaliteit van de print; hele mede kende en vriendelijke klantenservice.

Boorgaatjes in de vlaggetjes plakken wat aan elkaar, daardoor beschadiging van de prints rond de boorgaatjes (overigens hierover contact gehad en keurig in tegemoet gekomen!)

Richard

Mooie adventkalender

unieke producten
snelle levering

Annemieke

Ik had 3 fotoboeken gemaakt en toen die geleverd werden zag ik tot mijn schrik dat de achtergrond foto’s zo donker afgedrukt waren dat de tekst niet meer te lezen was. Hierover gemaild en mijn... Ik had 3 fotoboeken gemaakt en toen die geleverd werden zag ik tot mijn schrik dat de achtergrond foto’s zo donker afgedrukt waren dat de tekst niet meer te lezen was. Hierover gemaild en mijn klacht werd direct serieus genomen. Het bleek dat ik de achtergrondfoto’s als foto ipv als achtergrond geplaatst had. Ik kreeg een code om de boeken aan te passen en gratis opnieuw te laten drukken. Ook kreeg ik tips hoe ik de boeken kon aanpassen. De nieuwe boeken waren precies zoals ik ze bedoeld had: prachtig.
Super service!!

Fantastische service. Bij meerdere producten maar 1x verzendkosten rekenen.

Binnen de software aangeven dat foto’s die als foto op de achtergrond geplaatst worden anders afgedrukt kunnen worden

Suzanne

Fantastische kwaliteit, en snelle levering!

Fantastische kwaliteit, en snelle levering!

Ik ben ontzettend tevreden!

Hummelink

De service was super! Snel geleverd, van goede kwaliteit en voor een super prijs.

Geen verbeterpunten

Andre de Graaf

Prima ervaring super goed geholpen

Service is fantastisch

Nuelle flipse

Goede ervaring waarin het bedrijf merkbeleving meedenkt!

Uitstekende kwaliteit voor een goede prijs!!

De website mag iets gemoderniseerd worden waarbij de opties iets toegankelijker en sneller de navigeren worden.

Productie snel, verzending met PostNL een drama

Kwaliteit vs Prijs is goed
Jullie productie is snel

Andere verzender zoeken, ervaring postnl doet jullie product geen goed

Bestelling is netjes, punctueel, en snel uitgevoerd.

De website is bij keuzes niet betrouwbaar. Bij de keuze voor puntvlaggetjes kwam het rechthoekige product op de bestellijst. Dit te wijzigen was een onlogische procedure met kans op fouten

De logica van de website verbeteren.

Reactie Het Fotoalbum:

Beste meneer, mevrouw,
Het klopt inderdaad. Het stond bij ons product fout. Dit hebben we gelijk aangepast en bedankt voor het vermelden.
Groet Richard Wijmans
Eigenaar Het Fotoalbum