Monica

Goede kwaliteit en snelle levering!

Goed werkprogramma

Kan ze niet bedenken

Mandy

Ik had een fotokalender besteld via het bedrijf. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Het is van goede kwaliteit en foto's zien er ook goed uit. Na het bestellen van het product, had ik het ook... Ik had een fotokalender besteld via het bedrijf. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Het is van goede kwaliteit en foto's zien er ook goed uit. Na het bestellen van het product, had ik het ook binnen enkele dagen ontvangen.

Goede kwaliteit. Prijs niet al te hoog.

Ik kan op dit moment alleen aan de bindringen denken waarmee het product is vastgemaakt. Je moet soms heel voorzichtig de pagina omdraaien want het klemt af en toe bij die bindringen, alsof ze te... Ik kan op dit moment alleen aan de bindringen denken waarmee het product is vastgemaakt. Je moet soms heel voorzichtig de pagina omdraaien want het klemt af en toe bij die bindringen, alsof ze te klein zijn lijkt het.

P. v . Ooijen

Prijs kwaliteit verhouding. Leuke aanbiedingen via i bood.

Meer achtergronden zou mooi zijn. En als je op een foto klikt zou t mooi zijn als je met t muiswiel de foto kan vergroten (focussen) of verkleinen.

marlies nieuwenhuijzen

Goede ervaring. mooi album voor lage prijs

prijs, snelle levering

duidelijke uitleg hoe je het fotoboek maakt

Johan

Goede kwaliteit / prijs verhouding, snelle levering

Het off-line samenstellen van een A4 fotoboek gaat gemakkelijk. Off-Line: is software downloaden op de PC en vervolgens boek samenstellen.

Een duplicaatboek samenstellen kan lastig zijn wanneer originele foto's ontbreken.

Karel

Uitstekend, leveren een goede kwaliteit

Prima afwerking voor een redelijke prijs.

verander het logo!

wb

Mooi fotoboek afgeleverd

duidelijke site, mooie kwaliteit boek, snelle levering

software mag iets complexer tbv opmaak waardoor je net iets meer zou kunnen

De Backer Ludwig

Ontevreden! De geleverde albums zijn allebei flets van kleur, overwegend te blauw. Ik heb betere ervaringen bij fotoboeken.nl!!

eenvoudig samenstellen van album

absoluut betere evenaring van geleverde fotokleuren en afdrukkwaliteit.

Reactie Het Fotoalbum:

Beste meneer,
Beste meneer,
Wat vervelend te horen dat de fotoboeken niet naar wens zijn. Wij hebben altijd een niet goed geld terug garantie, via onze klantenservice (support@hetfotoalbum.nl) kunt u een herstellend fotoboek aanvragen. Hopende u zo verder te kunnen helpen en u een betere ervaring met ons te geven.
Roxanne van Hetfotoalbum.nl

ter Voort

Ik, P.J.H. ter Voort ben zeer tevreden met het bedrijf qua kwaliteit als qua serviceverlening.

In haar geheel gewoon prima op alle punten voor zover ik kennis draag.

Voor mij is het handig wanneer ik een pagina kan verschuiven in plaats van twee tegelijk.

Mariet

Prima, in de software heb ik misschien niet alle makkelijke toepassingen gevonden

Het album ziet er prima uit

Ik kon het niet vinden om foto’s van plaats te verwisselen