Hinke Makkinga

Er is geen enkel bedrijf waar je zoveel kunt toevoegen aan je DIY agenda!
De agenda werd binnen 3 dagen geleverd en zag er helemaal uit zoals ik had gehoopt en was van prachtige kwaliteit!

Snelle levering!
Goede kwaliteit!
Makkelijk programma om mee te werken.

Het programma loopt soms vast waardoor gedane veranderingen niet opgeslagen zijn en je opnieuw moet beginnen.
Ik heb me ermee gered maar ik kan me voorstellen dat mensen die sneller opgeven dit een nadeel vinden en dit in de feedback schrijven. Dat is zo jammer want jullie product is fantastisch!

Fijn om hier mijn fotoboek te maken.
De eerste keer was de levering super snel, nu helaas na 10 dagen nog steeds nix ontvangen.

Veel keuze in achtergronden e.d.

Peter

De editor (software) is een beetje matig, maar op einde heb ik mijn jaarliks familiefotoalbum bewerkt. De meest interesante deel was de aantrekelijke prijs. De eindresultaat vind ik niet goed. de...

prijs

Betere drukwerk, betere software

Makkelijk programma. goed product.leuke acties

mooi product. goed verpakt voor verzending.

als je een tekst op de omslag rand wilt zetten moet je eerst enorm inzoomen om te kunnen lezen wat je typt dit kan vast anders. en een meer keuze voor kaders zou ook prettig zijn

Henny Thijssen

Ik had mijn foto boekje helemaal klaar tot het betalen,maar ik kwam niet op de pagina omdat te doen,dus helaas mijn boekjes zijn nu niet besteld en daar baal ik van.Ik moest ook nog invullen dat ik...

Ik kan hier dus geen beoordeling over geven,die twee fotoslinger van vorig jaar waren heel mooi en goed.

De bestelprocedure eenvoudiger maken.

Beste mevrouw Thijssen,

Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet is gelukt! Heeft u al contact gehad met de klantenservice? Zij kunnen u verder helpen waardoor u uw boekje alsnog in handen krijgt.
Het nummer is: 036-7115140.

Marieke Gilbers
Hetfotoalbum.nl

Ik heb de XXL-ringband besteld met hoogglans papier en het resultaat is geweldig! Mooi papier, mooie afdrukken. De software is gebruiksvriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

Het bestelde album was een cadeau en kwam helaas te laat omdat de op de website vermelde levertijd van 2 dagen niet klopte. Dat waren er 3. I.p.v. vrijdag werd het album daardoor pas dinsdag geleverd (ik had de pech dat het weekend er toen ook nog tussen zat). Levertijd bij de XXL-ringband op de website aanpassen.

Reactie Het Fotoalbum:

Hartelijk dank voor uw feedback, deze zullen we meenemen. We hopen u snel weer blij te kunnen maken met een bestelling!

Prima resultaat.

Handleiding voor gebruik software. ik heb een vlaggetjes slinger gemaakt maar miste een duidelijke gebruiksaanwijzing.

Reactie Het Fotoalbum:

Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn momenteel bezig met het verbeteren van de website, en dus de gebruiksaanwijzing. Heeft u verder nog aanvullingen voor de website? We hopen u snel weer blij te kunnen maken met een bestelling!

Levering is snel, prijzen zijn niet te hoog. Maar de boekjes zijn niet heel stevig.

Snelle levering, duidelijke website.

Kwaliteit van de boekjes laat te wensen over. De eerste en vooral laatste pagina's van de softcover boekjes laten al snel los.

Goedemorgen!

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat de eerste en de laatste pagina's van de softcover loslaten. We zullen dit meenemen en hopelijk kunnen we u bij een volgende bestelling weer blij maken.

Marieke Gilbers,
Hetfotoalbum.nl

Snel geleverd, software makkelijk, kwaliteit primA

Kwaliteit

Zo mooi zijn dat als je een slinger in chronologische volgorde gaat maken (van oud naar nieuw) dat software zelf bepaalt obv jouw volgorde in map wat volgorde moet zijn in kullie software. Nu moet je goed nadenken, want pagina is oudste en pagina 2 nieuwste, pag 3 één na oudste, etc

Reactie Het Fotoalbum:

Hartelijk dank voor uw feedback. We zullen dit meenemen en hopen u volgende keer weer blij te maken met een bestelling!

D. siersema

Ik ben erg tevreden met de kealiteit en service

Goede service

Nvt