8.5/10
8.5/10
8.1/10

Rinke

Goede prijs voor goede kwaliteit producten

Ik heb een spiraal foto boekje besteld waarin ik ook tekst langs de binnenkant had toegevoegd.
Helaas staat er niet aangegeven dat het spiraal door de foto/tekst komt. Zou handig zijn dat aangegeven word waar het spiraal komt.

Claudia van Galen

Helaas links beneden was de hoek van de kalender beschadigd.

Goede info ook over transport

Betere kartonnen doos

Bestelling fotoslinger

mooie kwaliteit.
snelle levering.
telefonische ondersteuning is fijn.

uitleg bij fotoslinger is welkom! met name bij dubbelzijdige bedrukking.

Foto’s zijn scherp en ik heb het snel ontvangen

Sheila van der Duin

Op zich goed. Klantenservice is goed bereikbaar en biedt persoonlijke service. Heel tevreden over. Minder tevreden ben ik over de aanwijzingen op de website.

Bereikbaarheid van de klantenservice.
Mogelijkheid om product op te halen bij bedrijf (en dat het ter plekke wordt geproduceerd).
Kwaliteit en verpakking product.

Informatie op website. Meer info over uploaden foto's. Ik had 2x een vlaggenlijn met 65 vlaggetjes. Nergens stond dat ik per vlaggenlijst 130 foto's kon/moest gebruiken. Bij de eerste vlaggenlijn kreeg ik daarom zo'n 30 lege vlaggetjes meegeleverd. Daar was ik al achtergekomen bij het maken van de tweede vlaggenlijn. Toen had ik de eerste al besteld, want je moet per product bestellen en afrekenen. Je kunt niet iets in een winkelwagen plaatsen (zo lijkt het althans), een nieuw product maken en dan alles in één keer bestellen.

Beste Sheila,

We zijn natuurlijk erg blij om te horen dat de klantenservice en de levertijd erg goed bevallen zijn bij je.

Minder blij zijn we dat je de informatie op de website niet goed vond. Dit betekent dat wij hiermee aan de slag gaan en dit laten aanpassen. Dank je wel voor deze feedback en we gaan er mee aan de slag.

Groet Richard van Het Fotoalbum

Jolijne

Ik heb voor mijn moeder haar 50ste verjaardag een tijdschrift gemaakt. Het resultaat is het prachtig geworden. De levering was super snel. Kortom een groot succes.

Het programma is heel overzichtelijk om mee te werken.

Het zou fijn zijn als er ergens een optie komt voor pagina nummers. Die kon ik nu niet vinden, heb hierdoor alle nummers zelf moeten invoegen.

Ik kende HFA voorheen nog niet, totdat ik een fotoslinger als cadeautje wilde geven aan een vriendin. Ik vond de software om foto's te laden fijn en overzichtelijk. Het was erg gebruiksvriendelijk....

De roze kleur, een echte eye-catcher

Aangeven hoe de vlaggetjes er precies uit komen te zien (want blijkbaar waren de vlaggetjes dubbelzijdig geprint).

Beste meneer, mevrouw,

Dank je wel voor de bestelling van de fotoslingers. Daarnaast vinden wij het erg leuk dat de roze kleur ook gewaardeerd wordt.

Wij proberen dit altijd zo duidelijk mogelijk op de site te vermelden. Vervelend dat dit niet goed is doorgekomen. Wanneer dit invloed heeft gehad op de slinger is het mogelijk om deze opnieuw te maken wanneer je contact opneemt met de klantenservice.

Wij zijn druk bezig met de nieuwe site die hopelijk deze week al live komt. Ben benieuwd wat u er van vindt.

Met vriendelijk groet,

Richard van Het Fotoalbum

Fotoslinger voldeed niet aan de verwachtingen. Matig touw en de fotos waren zo in het karton geschoven, wat dus resulteerde in omgevouwen hoekjes. Erg zonde voor het geld.

Beste meneer, mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat het niet het gewenste resultaat heeft wat u gedacht had.
U kunt altijd gebruik maken van onze niet goed, geld terug garantie. Wanneer u contact opneemt met de klantenservice kunnen zij dit in orde maken want dit is natuurlijk niet de bedoeling.

Richard van Het Fotoalbum

Fotoboek 120 bladzijden met harde kaft heel erg mooi!

Gebruiksgemak van het maken van een fotoalbum.

Fotoalbum met zachte kaft besteld vroeger, maar indien we die nog eens willen bestellen met een harde kaft, dan moeten we die volledig opnieuw maken. Jammer dat je alleen maar kunt bijbestellen van dezelfde soort.

Inge

Goede klantenservice, mooi magazine en zeer snel geleverd. Helemaal Top!

Alles