8.5/10

Prima website, goeie prijzen en relatief snel. Helaas voldeed het product niet aan de eisen maar na een mailtje snel antwoord en binnen een week een nieuw product ontvangen die wel voldeed. Goeie...

Prijs kwaliteit

Hoi,

fijn om te horen dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteit verhouding en de service van Het Fotoalbum! Hopelijk is bij de volgende bestelling jouw product de eerste keer direct naar wens.

Ik maak regelmatig foto albums via Het Foto album

Prijs- kwaliteit verhouding

Meer innovatie. Bijvoorbeeld de cliparts en achtergronden zijn (lijken) al jaren hetzelfde. Het mag allemaal wel een tikkie gedurfder!

Hoi,

Nieuwe cliparts en achtergronden lijkt ons een goed idee! Heb je suggesties voor nieuwe achtergronden?

Brackeva Johnny

Positief , positief en positief

Goede afwerking en correct

een vraag wordt soms laattijdig beantwoord, maar de essentie van de vraag komt aan bod en het probleem wordt opgelost.

Kwaliteit en levering goed

scherpte van de foto's goed

Uitgebreide handleiding en tips voor gebruik/bladindeling

Beste Jan,

In onderstaand filmpje wordt uitgelegd hoe je door middel van ons YouTube-kanaal de software beter kan begrijpen.

Succes met het maken van een volgend album!

de Visser

De service is goed, alleen zou de functie verbeterd kunnen worden, een knop, dat je één foto op twee bladzijdes kan zetten. Nu moet je de foto vergroten, en dat valt niet altijd mee. Ook valt de...

Zie bovenstaand

Hoi,

Bedankt voor de feedback. Wij hebben een filmpje gemaakt waarop je kunt zien hoe je een panoramafoto op 2 pagina's plaatst:

Hopelijk ben je hiermee geholpen.

Goede ervaring.

Zou ik niet weten.

Geen verbeter punten

Buiten de verpakking een prima product

Duidelijk werkbeschrijving

Beter verpakking laaste paar x beschadigd product ontvangen

Beter info over het product

Hoi,

Bedankt voor de feedback. Fijn om te horen dat je blij bent met onze snelle levering. Uiteraard geven we graag betere informatie over de producten. Kan je aangeven welke informatie je over onze producten mist op onze site?

Team Het Fotoalbum

Eerst online gewerkt heeeeel lang. Met bestellen eruit gegooid. Al mijn werk voor niets gemaakt. Alles was opeens weg. Toen nogmaals offline gemaakt. Ging een stuk sneller. Maar wat ging dat op een...

Vlaggetjes leuk product

Website verouderd en bestellen niet van deze tijd.

Hoi,

Wat vervelend dat je tijdens het maken van een fotoproduct uit ons systeem bent gegooid. Heel vervelend om daarna weer opnieuw te moeten beginnen. Fijn dat je eerlijk aangeeft dat je onze software als ouderwets hebt ervaren. Wij gaan er mee aan de slag om de software verder te optimaliseren.

Omdat we het erg vervelend vinden dat je een minder goede ervaring hebt met onze software zullen we via e-mail contact opnemen voor een passende oplossing.

Team Het Fotoalbum

Heel mooi fotoalbum laten maken!

Prijs / kwaliteit echt top!

Klant op de hoogte brengen of houden van correcte levertermijn. Niet vaag blijven als 'binnen de 4 werkdagen'

Hoi Charlotte,

Bedankt voor de feedback. Goed dat je aangeeft dat je de levertijd graag exacter wilt weten. Wij gaan kijken hoe we dit kunnen realiseren.