Het Fotoalbum

Het Fotoalbum Ook benieuwd naar feedback over de webshop Het Fotoalbum? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company181
Uitstekend (10/10)
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Het Fotoalbum met 8.6/10. Gebaseerd op 181 ervaringen.

Miekje
Miekje

Annie
Annie

Goede kwaliteit
Snelle afhandeling.
Goed contact indien problemen optreden.

Als ik een dik boek maak met mweer dan 250 foto's, dan loopt het programma regelmatig vast en moet ik he topnieuw opstarten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben met dit bedrijf zee tevreden.

Zwep Fotografie
Onvoldoende (4/10)
Zwep Fotografie

De snelle reactie bij een klacht

Misschien meer aandacht besteden bij het afdrukken van foto's/albums

Score voor Het Fotoalbum:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik heb een leuke aanbieding gehad eind vorig jaar om een extra dik boek te maken. ik heb een portfolio gemaakt en hier heel veel werk op gedaan. toen ik boek thuis kreeg was ik erg teleurgesteld. de foto's waren te donker en het leek net of ze er bovenop lagen. ik heb een mail gestuurd met foto's van een paar bladzijden. hierop is direct gereageerd met de mededeling dat jullie er een bewerkingsprogramma overheen hadden gedaan en ik zou zsm een nieuw album toegestuurd krijgen. het tweede album was inderdaad iets beter maar is nog steeds niet wat ik toegestuurd heb aan foto's. deze waren allemaal helder en mooie kleuren. ik heb al vaker albums besteld bij bijv. albelli en fotoboox waar ik nooit problemen gehad heb.

Johannes Veldhuizen
Johannes Veldhuizen

zie boven

Reactie Het Fotoalbum:

Beste Johannes,

Wat leuk om te horen dat je via de cursus van senioren bij ons terecht bent gekomen.
Daarnaast vinden wij het altijd leuk wanneer klanten zo positief zijn als jou.

Domme vragen bestaan niet en daarom helpen wij je graag.

Heb je onze nieuwe software al gezien? Deze is te downloaden op de site. Je kan de oude software ook gewoon nog gebruiken maar de nieuwe software is weer een stuk beter. Wanneer je vragen hebt over de software kunnen wij altijd helpen.

Richard Wijmans
Eigenaar Het Fotoalbum

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Sinds ik met pensioen ben (bijna 3 jaar) cursus fotoalbums maken gevolgd bij senioren, die met kennis lieten maken met de ringbanden en het programma. sinds die tijd veelvuldig gebruik gemaakt val allerlei soorten en maten ringband albums. vooral die kleinere zijn heel plezierig als ik naar het buitenland moet en de mensen daar mbv een klein boekje alles over thuis kan laten zien..
prijzen zijn heel okay. zelf als je te laat bent voor een actie wordt er niet moeilijk gedaan..
het meest bijzondere is dat je als je wilt ook persoonlijk contact kunt krijgen met de mensen die jouw boekjes maken. en zelfs antwoorden krijgt op vragen die sosm dom zijn.

AnoniemDr
Voldoende (6/10)
AnoniemDr

Dat jullie producten aanbieden die bij andere foto website niet te krijgen zijn, zoals familieplanners.

Kwaliteit van de afdrukken van de foto's. Ik heb 1 keer een fotoboek gemaakt, maar daarvan waren de foto's in het boek veel slechter dan bij jullie concurrenten.

Reactie Het Fotoalbum:

Beste,

Wat leuk om te horen dat jullie een familieplanner en eerder al een fotoboek gemaakt hebben.
Het is natuurlijk wat minder leuk om te horen dat de kwaliteit tegen valt.

Heb je contact opgenomen met de klantenservice over de print kwaliteit? Wij hebben namelijk de garantie: Niet goed, geld terug. Hiermee willen wij onze klanten tevreden houden.

Richard Wijmans
Eigenaar Het Fotoalbum

Score voor Het Fotoalbum:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het maken van een familieplanner met foto's. .
dit is een van de weinige bedrijven waar dit kan met foto's. super dat het kan, het is een hoop werk, maar het resultaat is ontzettend leuk.

L. van Keulen
Goed (8/10)
L. van Keulen

Goede prijs - kwaliteit verhouding

Werd regelmatig "eruit gegooid" terwijl ik het boek aan het maken was. Zeer irritant en vaak moest ik weer opnieuw beginnen waar ik op dat moment mee bezig was. Leek wel of mijn formaat foto;s te groot waren maar dat is toch heel normaal dat we grote kwaliteit fotos hebben?
Zeer lastig.

Score voor Het Fotoalbum:4/5

Mooi formaat fotoboek.

Het Fotoalbum 1 beoordeling

De ervaring met dit bedrijf is goed. de bestelling werd goed uitgevoerd. echter de afwerking van het product liet te wensen over. na contact met fotoalbum werd er een nieuwe toegestuurd deze voldeed aan de verwachtingen.

kees hoffman
kees hoffman

Mooie produkten

N.v.t.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Net bedrijf snelle afhandeling bestellingen.

Roland Hoogendoorn
Roland Hoogendoorn

Persoonlijk contact

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snel en goede kwaliteit!.

spoelstra
spoelstra

Geen.

Bedrijfsinformatie

Wil jij een gepersonaliseerd fotoboek maken? Bekijk dan snel ons aanbod van gepersonaliseerde producten. Deze fotoboeken hebben wij in verschillende maten dat er altijd één tussen zit die voor jou geschikt is. Met de software van hetfotoalbum kan je makkelijk en snel een gepersonaliseerd fotoboek maken.

Het maken van een fotoboek kan bij ons al vanaf €10,-. Het fotoboek wordt binnen 4 werkdagen verzonden. Bij veel producten kunnen wij dit al binnen 1 a 2 werkdagen.
Adres
Xenonstraat 1