M. Jorquera

Ik vond het een goede prijs kwaliteit verhouding

Hele mooie scherpe foto's

De verhouding van de foto's op de pagina waren niet goed. Ze waren niet goed in het midden. Sommige te laag, andere te hoog.

Karla Ubels

Ik ben zeer tevreden over het programma waarmee je het foto-album maakt en ook met het eindresultaat.

gebruiksvriendelijk

Geen tips.

Wim van den Bos

Tot nu toe onder de huidige software 18 albums gemaakt hardcover 33X24 XL. 200 pagina's glanzend. Prima kwaliteit en snel geleverd. Een paar hadden fouten omdat foto's niet goed overgedragen waren... Tot nu toe onder de huidige software 18 albums gemaakt hardcover 33X24 XL. 200 pagina's glanzend. Prima kwaliteit en snel geleverd. Een paar hadden fouten omdat foto's niet goed overgedragen waren of pagina's waren verwisseld. Snel gratis zonder moeilijkheden een nieuw album gekregen. Top service!!!

Goede kwaliteit, niet duur en snel. Goede aftersales service cq garantie.

Marisca Joosten

Slecht

Prijzen niet duidelijk op de website, het bleek 2x zo duur dan de vanaf prijs, zonder dat duidelijk was hoe de kosten waren opgebouwd. Het product werd veel later verstuurd dan op de website stond... Prijzen niet duidelijk op de website, het bleek 2x zo duur dan de vanaf prijs, zonder dat duidelijk was hoe de kosten waren opgebouwd. Het product werd veel later verstuurd dan op de website stond aangegeven, waardoor ik mijn bestelling te laat ontving voor een verjaardag.

geen bedrijf

Niet zo goed

leuke, creatieve sjablonen

de mal voor afdrukken fotoslinger was niet aangepast aan de nieuwe lay-out op de website, daardoor is de slinger verkeerd afgedrukt, zodat delen van foto's en tekst verdwenen. Ik hoop dat het nu is... de mal voor afdrukken fotoslinger was niet aangepast aan de nieuwe lay-out op de website, daardoor is de slinger verkeerd afgedrukt, zodat delen van foto's en tekst verdwenen. Ik hoop dat het nu is aangepast! Wel gratis goede slinger ontvangen daarna, maar helaas niet meer op tijd voor de verjaardag ...

L.theunissen

Super goed bedrijf

Klantenservice, kwaliteit, software

Marco

Kan beter. De pagina's worden niet zoals afgebeeld afgedrukt. En er is geen optie voor platliggend.

platliggende optie toevoegen.

Claudia

Prima bedrijf

Vrij eenvoudig te maken

Duidelijk aangeven dat je een jaarloze kalender bewerkt

Riet Ouwehand-Struijk

Het uiteindelijk resultaat was prachtig, maar ik had veel moeite te vinden hoe ik woorden en getallen (van de datumaanduidingen) groter kon maken. Ik had niet op de site gezien dat de kalender... Het uiteindelijk resultaat was prachtig, maar ik had veel moeite te vinden hoe ik woorden en getallen (van de datumaanduidingen) groter kon maken. Ik had niet op de site gezien dat de kalender dubbelzijdig uitgevoerd zou worden (of heb ik dat over het hoofd gezien?). Ik heb trouwens geen bezwaar daartegen: minder papier en minder portokosten bij verzending naar het buitenland.

Het uiteindelijke resultaat is prachtig. Zie verder hierboven bij mijn ervaring.

Instructie hoe woorden en cijfers qua grootte aangepast kunnen worden. Geef duidelijk aan dat de kalender dubbelzijdig gedrukt wordt.

Dennis

Mooi boek, het was alleen niet duidelijk hoe lang ik moest wachten tot ik het zou krijgen, nadat ik het besteld had

Mooie kwaliteit, niet te duur

Een indicatie van hoe lang het gast duren zou fijn zijn