8.1/10

Top

Goed ekwaliteit en snel

De foto's (2 op 1 pagina) staan teveel naar de rand

Charlotte

Via een bon van IBOOD hebben we een fotoboek van onze reis gemaakt.

mooie kwaliteit
gemakkelijk programma om mee te werken

Ik heb de oppervlakte van de foto's vaak groter gemaakt omdat ik witranden aan de zijkanten van de pagina persoonlijk niet zo mooi vind. Het probleem hierbij was dat ik niet duidelijk kon zien wanneer heel de witrand weg was en wanneer dit nog niet het geval was aangezien het voordien al rood kleurde. Het resultaat is dat ik de ene keer wel een witrand heb en de andere keer niet. Als er nu juist 2 foto's onder elkaar staan waarbij de ene foto tot aan de rand komt en de andere foto een witrand heeft is dit minder mooi.

(witrand met de binnenkant van het boek of met de rand, dus niet witrand tussen de foto's)

Paul Sloesen

Erg positief

Super leuk om een persoonlijk product zoals een adventskalender te hebben besteld. Als cadeautje werd dit zeer goed ontvangen.

Unieke producten

Leuke vlaggenlijn gemaakt

zag er goed verzorgd uit

het invullen van de foto`s ging prima ,maar het verplaatsen van de fot`os ging zeer moeilijk aan gezien we er een tijdlijn van gemaakt hebben .Je moest dan de hele serie weer opschuiven aan gezien 1 voor en twee achter was ,is dit een hele klus en eist wat vaardigheid.

Positief

Beste,

Allereerst bedankt voor uw feedback, deze zullen we verwerken om uw ervaring nóg beter te maken. U geeft aan dat de snelheid van de levering beter kan, kunt u dit verder toelichten zodat we ook dit mee kunnen nemen?

Marieke Gilbers

Jammer maar niet goed Dubbelen foto's of staan er maar half

nvt

Ja leg beter uit hoe je het boek kunt controleren

Beste,

Wat vervelend dat u dubbele foto's in uw fotoboek aangetroffen heeft. Om u beter van dienst te kunnen zijn willen wij u vragen uw klacht, inclusief foto's naar support@hetfotoalbum.nl te mailen. Samen zullen wij dan naar een oplossing zoeken.

Dieny van Dreumel

Sorry het is mij tegen gevallen Heb verschillende zelfde foto's Of foto's staan er half op Ben dus diep teleur gesteld.

Laat het album terug komen om nog eens na te kijken voor je het op stuurd.

Beste mevrouw van Dreumel,

Wat vervelend dat u onze service als niet prettig hebt ervaren! We willen u volgende keer natuurlijk zo goed mogelijk van dienst zijn en uw feedback meenemen in onze weg naar een optimale service. Kunt u uw klacht en ervaring eventueel mailen naar support@hetfotoalbum.nl? Via die weg kunnen we uw optimaal van dienst zijn.

Alvast bedankt!