K.Kapel

Al vele jaren maken wij gebruik van de service van Hetfotoalbum. Ook nu weer (TPO51165) 30 x30 zijn we weer uiterst tevreden. Mooie kwaliteit en een vlotte afhandeling. Complimenten!!

Manier van afdrukken, papierkwaliteit, kleurafwerking en ook de mogelijkheid van het gebruik van een helpdesk. Ook het programma disigner werkte uitstekend.

Geen verbeterpunten. Hou de service zoals hij is.

Karin Meijer

In één woord uitstekend

Makkelijk programma met echt heel veel mogelijkheden, zeker vergeleken met andere aanbieders van fotoboeken. Zelf heb ik zonder kosten een heel nieuw fotoboek gekregen omdat door het autocorrectie... Makkelijk programma met echt heel veel mogelijkheden, zeker vergeleken met andere aanbieders van fotoboeken. Zelf heb ik zonder kosten een heel nieuw fotoboek gekregen omdat door het autocorrectie programma diverse door mijzelf gemaakte achtergronden werden gecorrigeerd. De aardige dame van de klantenservice met verstand van zaken heeft mij toen uitgelegd dat de foto's eerst als achtergrond moeten worden geïmporteerd zodat deze niet meer gecorrigeerd word. Resultaat was een prachtig boek.

Enigszins lastig om de handleiding te vinden

P. van Ooijen

Ik heb prachtige fotoboeken gemaakt met het fotoalbum.nl

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Wel gebruik gemaakt van een aanbieding via Ibood en van t bedrijf zelf bij het nabestellen van 2 boeken voor onze vrienden waarmee we op vakantie zijn... Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Wel gebruik gemaakt van een aanbieding via Ibood en van t bedrijf zelf bij het nabestellen van 2 boeken voor onze vrienden waarmee we op vakantie zijn geweest.

Meer achtergronden van bijv. luchten met wolken en stranden of zand zonder schelpen. Ook wat meer kaders om foto's te laten vervagen aan alle zijden. Op de foto kunnen scrollen om ze in- en uit te... Meer achtergronden van bijv. luchten met wolken en stranden of zand zonder schelpen. Ook wat meer kaders om foto's te laten vervagen aan alle zijden. Op de foto kunnen scrollen om ze in- en uit te zoomen.

Roelfien

Fijn programma om online een fotoalbum te maken.

Makkelijk programma en mooie kwaliteit

Dick Klees

Prima druk, redelijk snel

prima druk, redelijk snel

jammer genoeg geen visuele controle vooraf op hoe paginarand uitkomt, vooral op cover.

Bert

Goede kwaliteit

Goede app

Meer info over status order

Koos

Soepel

Download software

Preferenties. Graag meer aspecten

Sofie

Erg gebruiksonvriendelijk. Vaak lastig geweest bij maken. Wij kijken nog naar beter programma voor volgende albums

Fotoboek zag er goed uit

Je moet fotos en achtergronden in willekeurige volgorde kunnen kiezen. Bij afdrukvoorbeeld wil ik huidige pagina niet vanaf begin. Meld dat fotos die ingesleept worden enkel als link naar locatie... Je moet fotos en achtergronden in willekeurige volgorde kunnen kiezen. Bij afdrukvoorbeeld wil ik huidige pagina niet vanaf begin. Meld dat fotos die ingesleept worden enkel als link naar locatie opgeslaan worden en ni als foto

Hellen

Goede kwaliteit

Nvt

Hinke Dijkstra

En hele leuke vondst dat je een foto slinger kunt maken.

Prima service