geen bedrijf

Niet zo goed

leuke, creatieve sjablonen

de mal voor afdrukken fotoslinger was niet aangepast aan de nieuwe lay-out op de website, daardoor is de slinger verkeerd afgedrukt, zodat delen van foto's en tekst verdwenen. Ik hoop dat het nu is... de mal voor afdrukken fotoslinger was niet aangepast aan de nieuwe lay-out op de website, daardoor is de slinger verkeerd afgedrukt, zodat delen van foto's en tekst verdwenen. Ik hoop dat het nu is aangepast! Wel gratis goede slinger ontvangen daarna, maar helaas niet meer op tijd voor de verjaardag ...

L.theunissen

Super goed bedrijf

Klantenservice, kwaliteit, software

Marco

Kan beter. De pagina's worden niet zoals afgebeeld afgedrukt. En er is geen optie voor platliggend.

platliggende optie toevoegen.

Claudia

Prima bedrijf

Vrij eenvoudig te maken

Duidelijk aangeven dat je een jaarloze kalender bewerkt

Riet Ouwehand-Struijk

Het uiteindelijk resultaat was prachtig, maar ik had veel moeite te vinden hoe ik woorden en getallen (van de datumaanduidingen) groter kon maken. Ik had niet op de site gezien dat de kalender... Het uiteindelijk resultaat was prachtig, maar ik had veel moeite te vinden hoe ik woorden en getallen (van de datumaanduidingen) groter kon maken. Ik had niet op de site gezien dat de kalender dubbelzijdig uitgevoerd zou worden (of heb ik dat over het hoofd gezien?). Ik heb trouwens geen bezwaar daartegen: minder papier en minder portokosten bij verzending naar het buitenland.

Het uiteindelijke resultaat is prachtig. Zie verder hierboven bij mijn ervaring.

Instructie hoe woorden en cijfers qua grootte aangepast kunnen worden. Geef duidelijk aan dat de kalender dubbelzijdig gedrukt wordt.

Dennis

Mooi boek, het was alleen niet duidelijk hoe lang ik moest wachten tot ik het zou krijgen, nadat ik het besteld had

Mooie kwaliteit, niet te duur

Een indicatie van hoe lang het gast duren zou fijn zijn

Broeders

Kalender en kaarten heel goed ontvangen bij de kuds

Kaarten maken was niet zo gemakkeljk

Meer uitleg over het invullen van de kalender

Ronald

Prima ervaring!

makkelijk programma, redelijk snel geleverd

Busser

Vlotte afwerking van bestelling, betaling en levering

Ruime keus in producten

Problemen met programmaversies, editor/designer en het bewaren en hergebruiken van projecten

Anja Van Impe

Ik had een totaal van 15 boeken en heb een korting van 25% gekregen na aandringen. Bij andere leveranciers is er regelmatig korting van 40-50%.

A4 formaat staand

Links van de foto's verbroken indien je niet meteen besteld. Ik heb alle links moeten herstellen van 15 boeken, ook al waren de foto's op mijn desktop niet verplaatst.

Reactie Het Fotoalbum:

Beste Anja,
Beste Anja,
Dank je wel voor het bestellen van de 15 fotoboeken. Ik vind het jammer om te horen dat het aanbod van 25% niet voldoende is voor jou. Dit doen wij omdat wij altijd al de laagste prijs van Nederland hanteren en daardoor al een stuk goedkoper zijn dan de concurrentie.
Hierdoor is het voor ons niet mogelijk om 40-50% korting te geven.
Waarschijnlijk zijn wij zelfs met 25% korting nog goedkoper dan concurrenten die 40-50% korting geven.
Hopelijk kan je wel genieten van de fotoboeken.
Richard Wijmans
Eigenaar Hetfotoalbum