COA - Centraal Orgaan Opvang Asielzoekers

Ik heb begin november '20 de 3 daagse training 'Organisatieontwikkeling met Theory U" mogen volgen die gelukkig fysiek kon plaatsvinden, in een hotel en conferentie oord te midden van de natuur van... Ik heb begin november '20 de 3 daagse training 'Organisatieontwikkeling met Theory U" mogen volgen die gelukkig fysiek kon plaatsvinden, in een hotel en conferentie oord te midden van de natuur van de Utrechtse heuvelrug. Een prachtige setting om je mind, hart en wil te kunnen openen voor vernieuwing en transformatie.

Hoe heb je de communicatie met Het Eerste Huis ervaren? Heb je nog tips voor ons?

heel zorgvuldig, mensgericht. zie vraag 3

Cora van Biene, SKO De Streek

Mooie ervaring. Veel gehad aan de oefeningen.

Het ging bij ons niet helemaal goed, wij hebben als collega's niet dezelfde informatie ontvangen over het verblijf. Verder was het prima. Het na bellen om de ervaringen na te vragen vond ik zeer... Het ging bij ons niet helemaal goed, wij hebben als collega's niet dezelfde informatie ontvangen over het verblijf. Verder was het prima. Het na bellen om de ervaringen na te vragen vond ik zeer positief.

De Volksbank

Goede training om tot de kern te komen van jezelf

Prima, niets op aan te merken

TKP

Interactief, uitnodigend, prikkelend

prima

De Tussenvoorziening

Art of hosting

Heel fijn en duidelijk

Paulien Veltman

De training Transformational Presence gun ik iedereen die met hoofd, hart en ziel wil leven en werken.
De trainer, Jos Rovers ,is door zíjn transformational presence vier dagen lang een inspirerend voorbeeld. Daarnaast is de training zelf gevuld met veel praktische modellen om mee te nemen. Dit was voor mij één van de meest zinnige en bijzondere trainingen die ik in jaren heb mogen ervaren en doen met een fijne groep mensen.
Het heeft mij zowel professioneel als persoonlijk gegeven wat ik op dit moment nodig heb, meer nog dan ik had verwacht toen ik me inschreef.

Goed, snel en vriendelijk.

Vissers & Werkman

Ja. Tijd was toen ik me inschreef van 13 -14 uur. De dag daarna was dat ineens van 10 - 12 uur. Gelukkig kon ik, maar dat spreekt natuurlijk niet voor zich.

De Baskuul, SKO de Streek. Astrid Keijzer-Kaan

Ik heb de vierdaagse training Transformational Présence gevolgd.

Prima, vind het nabellen ook heel goed. Dit is voor het eerst dat een opleiding/training dit doet.

Ad Huikeshoven (ik de training uit eigen zak betaald)

Het was heerlijk om van woensdag tot en met zaterdag offline vier dagen met een groep van 19 mensen bij elkaar te zijn en 'holding space' te oefenen

Die is goed - hoewel er verwarring was of en hoe het door zou gaan.

Christien Bruin /SKO De Streek

Transformational Presence heb ik ervaren als een krachtige intensieve training . Door het versterken van de eigen bewuste aanwezigheid worden keuzen en kansen geboden om met ogenschijnlijk... Transformational Presence heb ik ervaren als een krachtige intensieve training . Door het versterken van de eigen bewuste aanwezigheid worden keuzen en kansen geboden om met ogenschijnlijk eenvoudige coachtechnieken echt verdiepend veranderingen mogelijk te maken. Zowel bij jezelf als bij anderen.

Prima, duidelijke communicatie.