Prijs / Kwaliteit
Service

KPW

Diverse gouden en zilveren sieraden.

Welke twijfels had je van te voren?

Louche tent met gladde jongens.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Netjes en professioneel te woord gestaan.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Iedereen die onder de doelgroep valt.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

De inkoper had ook verstand van sieraden. Hij was niet alleen met de weegschaal bezig.

Marco

Sieraden en verzilverd bestek.

Welke twijfels had je van te voren?

Geen kennis over sieraden uit erfenis.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Er werd ruim de tijd genomen om vast te stellen of er sprake was van zilver en gouden sieraden. Enthousiaste uitleg.

Aan ergenamen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Op afspraak omdat we wat verder wonen.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste Marco, bedankt dat u de moeite heeft genomen om uw beoordeling te schrijven. Fijn om te zien dat u naar tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Alex

Versteeg

Goud

Welke twijfels had je van te voren?

Geen. Ik ben open minded er heen gegaan.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Prima. Hij legde alles goed uit, en ik was zeer verrast wat ik voor de spulletjes kreeg. Je kunt kiezen tussen contant of bank overboeking. Heb voor het laatste gekozen. Binnen 30 minuten stond het... Prima. Hij legde alles goed uit, en ik was zeer verrast wat ik voor de spulletjes kreeg. Je kunt kiezen tussen contant of bank overboeking. Heb voor het laatste gekozen. Binnen 30 minuten stond het op mijn rekening.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Iedereen eigenlijk, die eerlijk advies en eerlijke prijs wil.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Heb zeer positieve ervaring met dit bedrijf.

Ina

Ringen, (kapotte) kettinkjes met en zonder hangertje.

Welke twijfels had je van te voren?

Vaak langs de winkel gelopen, meestal waren er weinig mensen binnen. Ik kon dus niet even ongezien sfeer proeven en kijken hoe de werkwijze was. De goudkleurige sieraden waren mogelijk niet echt.... Vaak langs de winkel gelopen, meestal waren er weinig mensen binnen. Ik kon dus niet even ongezien sfeer proeven en kijken hoe de werkwijze was. De goudkleurige sieraden waren mogelijk niet echt. Erfstukken van mijn moeder. Voelde me hierdoor onzeker.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Prima geholpen. Niemand te zien had een reden. Het goud werd bekeken en getest in mijn aanwezigheid , buiten het zicht van de omgeving. Het was leerzaam, ontspannen sfeer en prettig geholpen.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Iedereen die twijfelt. Ga gewoon. Niet alles wat blinkt is goud, maar als het goud is krijg je er een leuke vergoeding voor. De dagwaarde en contant. Ook weer afgezonderd van de omgeving.... Iedereen die twijfelt. Ga gewoon. Niet alles wat blinkt is goud, maar als het goud is krijg je er een leuke vergoeding voor. De dagwaarde en contant. Ook weer afgezonderd van de omgeving. Identificatie meenemen. Het gaat legaal, politieverklaring moet je ondertekenen.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Veel geleerd. Wist je dat ze karton onder een siersteen stoppen om de steen meer volume te geven? En hier geldt ook: hoe leuk de 'edelsteen' eruit ziet, hier weten ze precies of het echt is of niet.... Veel geleerd. Wist je dat ze karton onder een siersteen stoppen om de steen meer volume te geven? En hier geldt ook: hoe leuk de 'edelsteen' eruit ziet, hier weten ze precies of het echt is of niet. En je ziet de test zelf!

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste Ina, hartelijk dank voor je uitgebreid review. Ik vind het fijn dat je je veilig en prettig hebt gevoeld in mijn inkoopkantoor. Ook is het prettig om te lezen dat ik alles duidelijk en... Beste Ina, hartelijk dank voor je uitgebreid review. Ik vind het fijn dat je je veilig en prettig hebt gevoeld in mijn inkoopkantoor. Ook is het prettig om te lezen dat ik alles duidelijk en transparant heb uitgelegd. Met vriendelijke groet, Alex

Lagraauw

Munten en meteen verkocht

Welke twijfels had je van te voren?

Heb mij eerst bij anderen laten voorlichten

uitstekend

Iedereen

NVT

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Hartelijk dank Astrid voor je review. Mooi dat je uiteindelijk voor ons kantoor in Apeldoorn hebt gekozen. Met vriendelijke groet, Alex

Li

Gouden sieraden

Welke twijfels had je van te voren?

Doe ik er wel goed aan om mn oude goud te verkopen

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Top! Duidelijke uitleg en mijn onzekerheid werd weggenomen.

Iedereen

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Meneer vertelde vol passie, erg leuk om te horen hoe het in zn werk gaat ook over de munten en postzegels

G.A. Huyssen van Kattendijke

Gouden ringen/sieraden verkocht.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Prima sfeer; ik voelde geen "druk". Alles verliep in een gemoedelijke en zakelijke sfeer.

Aan mijn vrienden-/kennissen-kring

Er was privacy!!!!!