Prijs / Kwaliteit

Dentelgoud en gouden sieraden

Geweldig

Iedereen

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Wat een geweldige man die ons geholpen heeft, zo een bevlogen kundige verteller over zijn werk we hebben het heel erg naar ons zin gehad.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Beste heer en mevrouw Peterse, heel erg bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze positieve review te posten. Fijn dat u een goed gevoel heeft gehad en mooi dat u van mijn kleine workshop heeft... Beste heer en mevrouw Peterse, heel erg bedankt dat u de moeite heeft genomen om deze positieve review te posten. Fijn dat u een goed gevoel heeft gehad en mooi dat u van mijn kleine workshop heeft genoten. ik vond het ook een zeer gezellige middag. Met vriendelijke groet, Alex

Jan en Irma Klijnstra

Goude en zilveren sieraden

Welke twijfels had je van te voren?

Wat de opbrengst zou zijn

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Na een goede uitleg toch tevreden

Aan een ieder

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Was gezellig zaken doen en een prima uitleg en daardoor ook een goede prijs

Ronald

Een horloge.

Welke twijfels had je van te voren?

Wist niet wat ik kon verwachten.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Meer dan goed.zeer goede behandeling en goede financiële afwikkeling.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen die onbekend is met de incidentele verkoop van een sierraad.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Ontvangen door enthousiaste mensen met kennis van zaken.
Boven mijn verwachting.

Maria

Gouden ketting en kruisje

Aan vrienden en familie

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Mooi nieuw pand en makkelijk te bereiken

C.van den bosch

Oude sieraden verkocht

Welke twijfels had je van te voren?

Omdat ik al leek niet weet wat echt en niet echt is ,

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen , vond het alleen jammer dat er bij bezoek die ook binnen kwam werd gezegd ben nog 10 minuten bezig . Kreeg hierbij de indruk dat we weg moesten .

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Bij iedereen , je word goed en vriendelijk geholpen

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Ik dacht dat het prut was , niet dus was best nog wat waard

Beste mevrouw van den Bosch,
Hartelijk dank voor de mooie waardering; een tien, daar was ik op school ook altijd heel erg blij mee :)
Mark

J. van Beers

Goud, zilver, munten, postzegels.

Welke twijfels had je van te voren?

Toen ik had besloten om waardevolle spullen te gaan verkopen, ben ik online gegaan om op basis van websites een keuze te maken wie ik zou benaderen. Jullie website was duidelijk en er sprak kennis... Toen ik had besloten om waardevolle spullen te gaan verkopen, ben ik online gegaan om op basis van websites een keuze te maken wie ik zou benaderen. Jullie website was duidelijk en er sprak kennis en kunde uit. Dit was voor het eerst dat ik zoiets ging doen en de twijfels zaten natuurlijk in "word ik niet opgelicht?"

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Het was een hele mooie ervaring. Ruim de tijd genomen door de vriendelijke en kundige eigenaar. Alles wat ik bij me had werd bekeken, beoordeeld en gewogen waar ik bij was. Het werd heel... Het was een hele mooie ervaring. Ruim de tijd genomen door de vriendelijke en kundige eigenaar. Alles wat ik bij me had werd bekeken, beoordeeld en gewogen waar ik bij was. Het werd heel inzichtelijk gemaakt waarom ik voor bepaalde zaken wel, en voor andere zaken minder geld kreeg. Zeer tevreden met het bezoek.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Tja, voor iedereen die wat te verkopen heeft (in hun straatje) lijkt het me een aanrader.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

De eigenaar is zeer correct, vriendelijk en legt alles goed uit. Leuk om te praten wat er allemaal geprobeerd wordt om valse munten te slijten en hoe dit herkend wordt.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Geachte heer Beers, bedankt voor uw uitgebreide feedback. Fijn dat u tevreden bent en dat u onze winkel aan een ieder aanraadt. Ik vond het een plezierige middag en dat u door mijn kleine workshop... Geachte heer Beers, bedankt voor uw uitgebreide feedback. Fijn dat u tevreden bent en dat u onze winkel aan een ieder aanraadt. Ik vond het een plezierige middag en dat u door mijn kleine workshop in grote lijnen weet hoe sieraden, munten getaxeerd worden op hun waarde. Met vriendelijke groet, Alex

Jenny Huijbregts

Munten

Geen twijfels

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Prima ervaring, net als de eerste keer. Goed uitleg.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan mensen die hun munten, goud, zilver, postzegels willen verkopen

Prettig gesprek gehad

Beste mevrouw Huijbregts,
Beste mevrouw Huijbregts,
Hartelijk dank voor uw review en mooie waardering. Daar zijn wij, en mensen op zoek naar een prettig bedrijf om #postzegels, #munten en #goud of #zilver te verkopen, erg blij mee.

Lohuis

Munten

Helemaal niet

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Heel goed was al eerder geweest

Ieder

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Netjes geholpen en goed uitgelegd

Helthuis

Gouden horloge

Uitstekend

Mensen die verhuizen

Uitstekend geholpen

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Hartelijk dank voor uw mooie review en dat u wederom voor ons kantoor in Apeldoorn hebt gekozen. Met veel plezier heb ik uw horloge getaxeerd en ik vind het fijn dat u naar alle tevredenheid bent... Hartelijk dank voor uw mooie review en dat u wederom voor ons kantoor in Apeldoorn hebt gekozen. Met veel plezier heb ik uw horloge getaxeerd en ik vind het fijn dat u naar alle tevredenheid bent geholpen. Met vriendelijke groet, Alex

Ingrid

Zilver en goud

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Goed. Vriendelijke en duidelijke uitleg.

Eventueel familie en vrienden

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Dat er ook schilderijen getaxeerd kunnen worden.