Vakkennis Bouwkundige
8.2/10

M.J.H. van Eijk

Vriendelijk en professioneel

vakkennis en uitleg aan klant

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor het plaatsen van de review en een mooie beoordeling. Dank u wel. In de bijlage en voorwaarden is aangegeven dat alle ruimtes, dus ook een kruipruimte toegankelijk moeten zijn,... Dank u wel voor het plaatsen van de review en een mooie beoordeling. Dank u wel. In de bijlage en voorwaarden is aangegeven dat alle ruimtes, dus ook een kruipruimte toegankelijk moeten zijn, alvorens wij op dit onderdeel een afdoend oordeel kunnen geven. In dit geval heeft de verkopende partij hiervoor niet gezorgd en dat is uiteraard vervelend voor u !

Marianne Slingerland

Ik heb een bericht gestuurd dat ik een afspraak wilde maken, vervolgens kreeg ik een formulier ter ondertekening en zodra die was verwerkt kon ik een afspraak maken. Na de afspraak ontving ik binnen... Ik heb een bericht gestuurd dat ik een afspraak wilde maken, vervolgens kreeg ik een formulier ter ondertekening en zodra die was verwerkt kon ik een afspraak maken. Na de afspraak ontving ik binnen 3 dagen het energielabel.

Dat ik het label al binnen 3 dagen na de afspraak ontving, dat vind ik snel.
Ik vond degene met wie ik een afspraak had een heel vriendelijke dame, prettig in de omgang.

Roy Bouckaert

Super fijn!

Snelle service, klantvriendelijk personeel en een erg duidelijke rapportage.

WILLEM

Deskundig

praktijk voor fysiotherapie

snel contact

Michael

goede communicatie, snelle reactie, net rapport

AMA DESIGN

Kuerig en klantvriendelijk