Vakkennis Bouwkundige
8.2/10

Gert-jan

Fijn en goed

Goede uitleg en fijne samenwerking

D. Nieuwkoop

Makkelijk een afspraak online te maken, snelle reactie, ze hebben zelf een afspraak gemaakt met de verkopende partij. Op de dag van de taxatie kregen we 's avonds al het rapport binnen.

Reageren snel en ook snel het rapport geleverd.

Arnold

Ik heb het als zeer prettig ervaren. Alles was snel en kundig geregeld!

Duidelijk en goede deskundigheid.

L

Niet heel sterk. Rapport ziet er op zich prima uit, maar jullie collega kwam een kwartier te laat en had niks laten weten. Daarnaast werd er tijdens de keuring amper gesproken en kwam er summier... Niet heel sterk. Rapport ziet er op zich prima uit, maar jullie collega kwam een kwartier te laat en had niks laten weten. Daarnaast werd er tijdens de keuring amper gesproken en kwam er summier antwoord op vragen. Er was van tevoren niet aangegeven dat de douche niet gebruikt kon worden als er een vochtmeting gedaan zou worden. Aan het einde van de keuring liep jullie collega naar beneden om het portiek te controleren. Toen is hij direct vertrokken, met de voordeur nog open. Ik zag hem verderop nog in zijn auto stappen, waarna ik hem nog snel een vraag kon stellen. Ik weet niet of dit aan hem ligt of aan de strakke planning die jullie hanteren, maar het voelde niet professioneel.

Reactie Het Inspectiehuis:

Dag Lukas, jammer dat je er een minder gevoel aan hebt overgehouden. Dit is zeker niet onze reguliere werkwijze. We zullen de betreffende collega hierover aanspreken.
Je hoort zeker nog van...
Je hoort zeker nog van ons...

Duidelijke communicatie heldere afspraken

Reactie Het Inspectiehuis:

Hartelijk dank voor het plaatsen van de review..

koolen

Energielabel classificatie gedaan

geen gedoe

Berry van Dalen

Het laten uitvoeren van een technische keuring

Duidelijk in communicatie, netjes op tijd en verteld gedurende de keuring waar hij op let

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank je wel Berry voor de mooie cijfers!

n. nijkamp

Zeer prettige ervaring

Duidelijk en helder

Reactie Het Inspectiehuis:

Ondanks de enorme drukte op dit moment, zijn deze mooie cijfers meer dan welkom :) Dank u wel.

Particulier

Er werd snel een afspraak gemaakt

AV

Had een energielabel nodig. Prima ervaring, behulpzaam, duidelijk en snel.

Snel, vriendelijk, communicatief sterk en goedkoop voor energielabel.

Reactie Het Inspectiehuis:

Dank u wel voor deze mooie beoordeling.