8.2/10

Goed ervaring, mooi kwaliteit

Gemakkelijk om album te maken

Nauwkeurigheid (wanneer foto's verkleinen, niet altijd even efficient om het te doen wanneer het gaat om mm)

Frederike Doorn

Absolute aanrader!

Bereikbaarheid
Kwaliteit
Service
Prijs-kwaliteit verhouding

Joyce Haarman/docent SeniorWeb Westerkwartier

Snelle levering, goed materiaal, veel mogelijkheden

goede ondersteuning, verder zie boven

bij tekstvakken: het zou toch heeeeeel mooi zijn als daar een pop-up venster kwam, zodat je de tekst goed kunt lezen zonder steeds de pagina te vergroten en verkleinen, dat kost veel onnodige tijd

Marjolijn tragter

Zeer teleurstellend

Goede actie prijzen.

Op 25-08 krijg ik een mailtje dat de actie maak 'm dik actie weer is ingegaan en dat deze actie geldig is tot en met 6 september. Door ziekenhuis opname is het mij niet gelukt om het boek af te... Op 25-08 krijg ik een mailtje dat de actie maak 'm dik actie weer is ingegaan en dat deze actie geldig is tot en met 6 september. Door ziekenhuis opname is het mij niet gelukt om het boek af te maken. Ik nu heb ik de klantenservice gebeld en daar word gewoon gezegd de datum is voorbij. Ik heb gevraagd om 2 of 3 dagen extra. Dat was niet mogelijk.
Ze konden helemaal niets doen. Maar op de site staat de actie nog wel vermeld.

Bij mijn vorige bestelling kreeg ik meteen een mailtje dat de bestelling langer duurt ivm drukte en omdat ik de volgende dag meteen een mail kreeg vond ik dat geen probleem.

Julia

Erg snelle levering, een mooi tijdschrift en goedkoop. De foto's zien er prachtig uit. Het is alleen wel jammer dat het tijdschrift aan de bovenkant erg scheef is afgesneden...

Snelle levering, mooi fotoboek

Netter snijden!!!!!!

Karin Meijer

Super

Via e-mail snelle reactie van de klantenservice. Per telefoon zonder wachttijd direct contact met de klantenservice. Het fotoboek ziet er fantastisch uit, zelfs op het standaard papier.

Persoonlijk vond ik het moeilijk om de volledige handleiding op de website te vinden.

Esther Lems

Goed en snel

Zeer snelle levering, goede kwaliteit, gebruiksvriendelijke software, goede prijs

Agnes Schippers

Ik heb een fotoslinger besteld. Zeer snelle service. De foto's staan er heel goed en helder op. Zeker een aanrader

snelle levering en heel duidelijk/heldere afdrukken van de foto's

nvt

Helemaal geweldig! Fantastisch!

Mooie uitvoering van de foto's, snelle levering, veel mogelijkheden

Foto album was erg mooi geworden, klant was zo blij dat ze het overal mee naar toe neemt

niet duur en ziet er leuk uit

het was me niet duidelijk hoeveel bladzijden ik kon vullen, nu had ik veel pagina's nog leeg dat was erg jammer