8.2/10

B&B Casa I Fortunelli

We maakten onze eerste glossy, en waren er superblij mee.

Maakt waar wat het beloofd. Fantastisch eindproduct.

het zou fijn om op 100% grootte te kunnen werken of nalezen. Ik vond het tamelijk 'klein' werken.
Als er een mogelijkheid zou komen om pagina's te wisselen zou dat super handig zijn.
Ik...
Ik wilde de eerste (reeds bestelde) versie aanpassen en moest even informeren hoe ik weer bij mijn project kon komen. De reactie was overigens zeer snel en vooral vriendelijk.

Perfecte afwerking en op tijd levering

Perfecte afwerking en op tijd levering

Vlugge correcte levering, mooi resultaat

mogelijkheden

vlaggenlijn besteld, stond vermeld 25 vlaggetjes maar de vlaggetjes werden niet aan beide zijden met dezelfde foto's afgedrukt, dus 25 vlaggetjes te weinig besteld. Gelukkig was het thema (maan)... vlaggenlijn besteld, stond vermeld 25 vlaggetjes maar de vlaggetjes werden niet aan beide zijden met dezelfde foto's afgedrukt, dus 25 vlaggetjes te weinig besteld. Gelukkig was het thema (maan) prachtig afgedrukt op overige vlagjes. Had iets duidelijker beschreven kunnen worden.

Jelle Mulder

Prima bedrijf, al jaren goede service en kwaliteit

Kwaliteit

misschien meer achtergronden en scraps

Zeer klantvriendelijk, snelle service, printkwaliteit hoog. Alleen boren van gaatjes geeft een probleempje

Zeer snelle levering, zelfs wanneer in het weekend besteld; zeer goede kwaliteit van de print; hele mede kende en vriendelijke klantenservice.

Boorgaatjes in de vlaggetjes plakken wat aan elkaar, daardoor beschadiging van de prints rond de boorgaatjes (overigens hierover contact gehad en keurig in tegemoet gekomen!)

Richard

Mooie adventkalender

unieke producten
snelle levering

Annemieke

Ik had 3 fotoboeken gemaakt en toen die geleverd werden zag ik tot mijn schrik dat de achtergrond foto’s zo donker afgedrukt waren dat de tekst niet meer te lezen was. Hierover gemaild en mijn... Ik had 3 fotoboeken gemaakt en toen die geleverd werden zag ik tot mijn schrik dat de achtergrond foto’s zo donker afgedrukt waren dat de tekst niet meer te lezen was. Hierover gemaild en mijn klacht werd direct serieus genomen. Het bleek dat ik de achtergrondfoto’s als foto ipv als achtergrond geplaatst had. Ik kreeg een code om de boeken aan te passen en gratis opnieuw te laten drukken. Ook kreeg ik tips hoe ik de boeken kon aanpassen. De nieuwe boeken waren precies zoals ik ze bedoeld had: prachtig.
Super service!!

Fantastische service. Bij meerdere producten maar 1x verzendkosten rekenen.

Binnen de software aangeven dat foto’s die als foto op de achtergrond geplaatst worden anders afgedrukt kunnen worden

Suzanne

Fantastische kwaliteit, en snelle levering!

Fantastische kwaliteit, en snelle levering!

Ik ben ontzettend tevreden!

Hummelink

De service was super! Snel geleverd, van goede kwaliteit en voor een super prijs.

Geen verbeterpunten

Andre de Graaf

Prima ervaring super goed geholpen

Service is fantastisch