8.2/10

Evelyn

Plots meer betalen

ik had een voucher besteld via ibood waarmee ik een fotoboek kon bestellen en die was een jaar geldig. Toch moest ik plots meer dan verzendkosten en extra's betalen bij het afrekenen. Ik heb een... ik had een voucher besteld via ibood waarmee ik een fotoboek kon bestellen en die was een jaar geldig. Toch moest ik plots meer dan verzendkosten en extra's betalen bij het afrekenen. Ik heb een mailtje gestuurd en ze vertelden me doodleuk dat inmiddels de prijzen waren gestegen waarop ik zei dat dat niet kon. Ze gaven me vervolgens gelijk maar wilden me niet terugbetalen. Ik kon enkel een kortingscode krijgen maar ik ben zeker en vast niet van plan om hier nogmaals te bestellen. Ik voel me afgezet.

Reactie Het Fotoalbum:

Beste Evelyn,
Vervelend om te horen dat je ervaring met ons niet zo goed is.
Dit heb ik gelijk geverifieerd bij onze klantenservice en daar kwam ik tot de volgende conclussie.
De...
Beste Evelyn,
Vervelend om te horen dat je ervaring met ons niet zo goed is.
De klantenservice heeft per mail aangegeven dat er een prijsverhoging was doorgevoerd en dat u daarvoor gecompenseerd (€13,80) wordt met een voucher + € 5,- als extra compensatie.
Helaas hebben we daar niks meer op gehoord.
Richard Wijmans
Eigenaar HetFotoalbum.nl

Daan

Prima ervaring met de fotovlaggen: tool werkt makkelijk, snel geleverd en kwaliteit foto’s goed. De vlaggen zelf waren een succes: veel leuke reacties er over gekregen.

Helder en duidelijk

In tool kan je foto’s alleen verschuiven, niet in- of uitzoomen.

Mart Heyer

Keurig op tijd geleverd soms eerder, mooie kwaliteit, goed verpakt en verzonden per bezorgdienst.

Duidelijk informatief, toegankelijk voor wat betreft opmaak fotoboek

net

M. Jorquera

Ik vond het een goede prijs kwaliteit verhouding

Hele mooie scherpe foto's

De verhouding van de foto's op de pagina waren niet goed. Ze waren niet goed in het midden. Sommige te laag, andere te hoog.

Karla Ubels

Ik ben zeer tevreden over het programma waarmee je het foto-album maakt en ook met het eindresultaat.

gebruiksvriendelijk

Geen tips.

Wim van den Bos

Tot nu toe onder de huidige software 18 albums gemaakt hardcover 33X24 XL. 200 pagina's glanzend. Prima kwaliteit en snel geleverd. Een paar hadden fouten omdat foto's niet goed overgedragen waren... Tot nu toe onder de huidige software 18 albums gemaakt hardcover 33X24 XL. 200 pagina's glanzend. Prima kwaliteit en snel geleverd. Een paar hadden fouten omdat foto's niet goed overgedragen waren of pagina's waren verwisseld. Snel gratis zonder moeilijkheden een nieuw album gekregen. Top service!!!

Goede kwaliteit, niet duur en snel. Goede aftersales service cq garantie.

Marisca Joosten

Slecht

Prijzen niet duidelijk op de website, het bleek 2x zo duur dan de vanaf prijs, zonder dat duidelijk was hoe de kosten waren opgebouwd. Het product werd veel later verstuurd dan op de website stond... Prijzen niet duidelijk op de website, het bleek 2x zo duur dan de vanaf prijs, zonder dat duidelijk was hoe de kosten waren opgebouwd. Het product werd veel later verstuurd dan op de website stond aangegeven, waardoor ik mijn bestelling te laat ontving voor een verjaardag.

geen bedrijf

Niet zo goed

leuke, creatieve sjablonen

de mal voor afdrukken fotoslinger was niet aangepast aan de nieuwe lay-out op de website, daardoor is de slinger verkeerd afgedrukt, zodat delen van foto's en tekst verdwenen. Ik hoop dat het nu is... de mal voor afdrukken fotoslinger was niet aangepast aan de nieuwe lay-out op de website, daardoor is de slinger verkeerd afgedrukt, zodat delen van foto's en tekst verdwenen. Ik hoop dat het nu is aangepast! Wel gratis goede slinger ontvangen daarna, maar helaas niet meer op tijd voor de verjaardag ...

L.theunissen

Super goed bedrijf

Klantenservice, kwaliteit, software

Marco

Kan beter. De pagina's worden niet zoals afgebeeld afgedrukt. En er is geen optie voor platliggend.

platliggende optie toevoegen.