Prijs / Kwaliteit
Service

Rudy

Sieraden, ringen armband ketting

Welke twijfels had je van te voren?

Geen, onbevangen en zien maar wat het wordt

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Vriendelijk ontvangen en prima uitleg hoe “het” in z’n werk gaat. Enthousiast en kundige uitleg

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Een ieder die er na vraagt

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Kon merken dat de inkoper plezier in zijn werk heeft, volop verhalen, was erg leuk en ook nog een leuk bedrag voor ons ingeleverde goud

P. Hoogeveen

Sieraden

Erg positief.

Iedereen

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Alex gaf ons een ware workshop. Naast dat het heel erg leerzaam en interessant was, was het ook ongedwongen en gezellig!

Beste familie Hoogeveen,
Bedankt voor uw positieve review, vond het ook een gezellige middag. Fijn dat u ons bedrijf aanbeveelt.

H bomert

Gouden kettings

Welke twijfels had je van te voren?

We waren benieuwd hadden geen twijfels

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Verrassend en een goede uitleg

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan vrienden en kennissen als het jaren op zolder ligt en je draagt het niet meer

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Er waren twee juweliers die waardebonnen gaven dan ben je weer verplicht om daar wat te kopen schiet ook niet op als je niets nodig hebt

Beste familie Bomert,
Mooi dat u tevreden bent geweest in ons kantoor te Apeldoorn. Bedankt voor de mooie en hartelijke reactie.

Cor

Oude gouden ringen en sieraden

Welke twijfels had je van te voren?

Geen,naar aanleiding van goede reviews naar toe gegaan

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Top, hartelijke ontvangst duidelijke uitleg en eerlijk. Toch even de stenen uit de ringen laten halen op zijn advies. En wat denk je, bedrag meer dan 100 euro hoger dan na 1st indicatie.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Aan iedereen die ik ken en nog oud goud oid in de la heeft liggen

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Prettige ontvangst en omgeving waar je eerlijk en transparant geholpen wordt

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Vriendelijk dank voor uw mooie review, fijn dat alles naar tevredenheid is geweest.

Tosca

Sieraden

Welke twijfels had je van te voren?

Gaat er serieus gekeken en een eerlijke prijs geboden worden

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Heel goed. Er werd tijd genomen om het e.e.a. te beoordelen en een er werd duidelijke uitleg geven over de prijsopbouw

Aan vrienden en bekenden

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Het was door omstandigheden niet de eerste plek waar ik mijn sieraden heb aangeboden. De geboden prijs was hoger dan bij de eerste inkoper.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

Hartelijk dank voor de mooie waardering en de begeleidende beschrijving van uw ervaring in Deventer.

Patricia

Goud, zilver en munten

Welke twijfels had je van te voren?

Geen twijfels omdat mijn broer hier al eens was geweest.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Kundige man. Die duidelijk uitgelegd hoe het allemaal in zijn werk gaat.
Ik zal hier zeker weer komen mocht het nodig zijn.

Iedereen!

Leuke prettige winkel

XXX

Gouden en zilveren munten en een aantal sierraden

perfect

vrienden, kennissen etc etc

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

keurig uitleg over hoe en wat en waarom mbt de afwikkeling , vaststelling goud gehalte ed

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

fijn dat u ons bedrijf in Apeldoorn aanbeveelt. Veel dank voor uw mooie review.

Hans

Ik heb gouden, zilveren en sieraden waarvan onbekend was of het waarde had, laten taxeren. De gouden en zilveren sieraden heb ik aan deze firma verkocht.

Welke twijfels had je van te voren?

Geen twijfels maar geen ervaring op dit gebied.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Hele nette en aardige mensen, zou ik iedereen aanraden! Nemen ook alle tijd voor je en maken een zeer deskundige indruk.

Iedereen

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Prima ervaring en heel laagdrempelig

YMLS

Goud, zilver, munten, oud Nederlandse geld, postzegels. Alles wat nog waarde had is uiteindelijk verkocht.

Welke twijfels had je van te voren?

Geen. Het telefoongesprek om de afspraak te maken was al heel professioneel en prettig.

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

Zeer positief. Er werd ruim de tijd genomen (2 uur) om de ratjetoe aan spullen die ik mee had genomen te bekijken en te beoordelen. Ik kreeg een duidelijke uitleg en toelichting bij hoe men te werk... Zeer positief. Er werd ruim de tijd genomen (2 uur) om de ratjetoe aan spullen die ik mee had genomen te bekijken en te beoordelen. Ik kreeg een duidelijke uitleg en toelichting bij hoe men te werk gaat en wat ik kon verwachten.

Aan wie zou je onze diensten / ons bedrijf aanbevelen?

Eigenlijk aan iedereen die nog ergens in kasten of lades spullen heeft liggen waar je niets mee doet. Ik denk dat het leuker is om het om te zetten in geld om daarmee iets moois aan te schaffen... Eigenlijk aan iedereen die nog ergens in kasten of lades spullen heeft liggen waar je niets mee doet. Ik denk dat het leuker is om het om te zetten in geld om daarmee iets moois aan te schaffen waar je wel iets aan hebt.

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Het bezoek gaat gepaard met superleuke anekdotes die men in de loop der jaren heeft mogen beleven.

Reactie Het Nederlandsche Inkoopkantoor:

vriendelijk dank voor uw positieve review. Het was inderdaad best wel een intensieve maar erg gezellige taxatie (lees workshop). Fijn dat alles naar tevredenheid is geweest.
Met vriendelijke...

P de deugd

Horloges, sieraden en munten

Geen twijfels

Hoe was je ervaring uiteindelijk?

We zijn zeer vriendelijk ontvangen en zeer proffesioneel geholpen.

Alle vrienden en bekenden

Wat is er verder nog leuk om te vertellen?

Leuke van de taxatie die jullie deden was bijzonder door de uitleg en de manier voor het waarderen van de spullen die wij aanboden.