Siegfried Willems, Provincie Noord-Brabant

Een mooie training vanwege het verbinden van de ratio en de intuïtie. Ontdekken en gebruiken van je eigen energie om op weg naar de toekomst keuzes te laten ontstaan.

Envida

Training stak goed in elkaar, elke dag volgde een nieuwe stap in het manifestatie wiel.
Ik heb veel inzichten gekregen waar ik meteen mee aan de slag kan.

COG

Verrassend goede training . Een mooie kennismaking met A.I., door ervaringsleren

Achmea

Zeer gedegen opgezet en met professionele begeleiding aangeboden. Het heeft me echt een ander perspectief gegeven wat het begin is van een verdere ontdekkingstocht.

Jan Alers

Een rijke vierdaagse training; waarbij je de krachtige tools van Transformational Presence meteen toepast met je groepsgenoten. Jos Rovers is een inspirerende trainer die goed inspeelt op ieders... Een rijke vierdaagse training; waarbij je de krachtige tools van Transformational Presence meteen toepast met je groepsgenoten. Jos Rovers is een inspirerende trainer die goed inspeelt op ieders persoonlijke situatie en de oefenstof lichtvoetig presenteert. Een weldaad voor hoofd, hart en buik.

Marije van Iren

Mooie innerlijke reis die ik, te midden van een mooie groep mensen en onder professionele begeleiding heb mogen.

Udens College

Heel goed

Allard van der Teems / New Nexus

Bijzonder en leerzaam

Frank

Als een intense en waardevolle training, wat bijna richting een therapeutische sessie ging.

ItoM

Goede en prettige ervaring