7.8/10
8.2/10
7.8/10
7.4/10

P. Eijgermans

LET OP!!!!Slecht, boeket besteld, moest naar buitenland. Op de dag van aflevering ineens te horen gekregen dat prijs op de site niet klopte en of ik maar even 30.00 (!!) euro bij wilde betalen! In... LET OP!!!!Slecht, boeket besteld, moest naar buitenland. Op de dag van aflevering ineens te horen gekregen dat prijs op de site niet klopte en of ik maar even 30.00 (!!) euro bij wilde betalen! In hun algemene voorwaarden staat ook dit: 4.2 Bloemenboetiek ‘t Bolletje b.v. houdt zich het recht voor
overeengekomen prijzen tot het moment van aflevering van de producten
en/of levering van de Diensten te wijzigen.

Die hebben ze niet! Alleen minpunten: misleidende site, geen klantvriendelijkheid, geen juiste orijzen op de site, geen levering

Zorgen dat juiste prijzen op de site staan en anders je verlies nemen en order voor afgesproken bedrag op tijd uitvoeren. Niet pas op dag van aflevering met prijsverhoging van 75% komen

Barbara Benet

't Bolletje staat garant voor prachtige bloemen, en vol assortiment waar overdaad de boventoon voert. Prachtig is het sleutelwoord!!

Mooi, kleurrijk bloemen en vazen assortiment.

De aftersales zoals hier benoemd heb ik geen ervaring mee.

Risbo/EUR

Tot op heden alleen maar positieve en prettige samenwerking

m.duijndam/ Erasmus Universiteit Rotterdam

Alleen goede ervaringen, zowel op het werk als privé

prachtige bloemen en combinaties

Ik vind het aanbod online redelijk. Ik heb online besteld maar zal het toch niet meer doen.

Sterke punt blijft toch het contact als je zelf in de winkel komt.

Vriendelijk en behulpzaam met een goed advies

Duidelijkheid en kwaliteit

Stadsarchief Rotterdam, Anne van der Sluis

Heb tot voor kort alleen maar goede ervaringen met deze bloemist. Tot dan: niets dan lof!
Sinds enige tijd niet meer; drie keer op een rij te laat bezorgd, ondanks duidelijke afspraken en contact vooraf. Geen telefoontje om ons in te seinen dat de levering vertraagd is of id, niets.
Heb zelf gebeld nav. en ben zeer ontevreden over de reactie van de heer die me te woord stond. Vanwege de goede ervaringen in het verleden wilde ik niet meteen m'n conclusies trekken, en heb een tweede, en zelfs een derde kans gegeven. Maar ben er nu klaar mee! SPIJTIG!

Mooie boeketten!

Reactie Het-bolletje.nl:

Jammer, dat ondanks dat u aangeeft dat wij mooie boeketten leveren, u geen gebruik meer zult maken van onze diensten. Als directie hebben wij onderzoek gedaan naar de voorvallen en natuurlijk hebben... Jammer, dat ondanks dat u aangeeft dat wij mooie boeketten leveren, u geen gebruik meer zult maken van onze diensten. Als directie hebben wij onderzoek gedaan naar de voorvallen en natuurlijk hebben wij fouten gemaakt, maar daarbij waren ook andere partijen betrokken. Het is nu eenmaal moeilijk voor ons om overal 's morgen voor 10 uur bloemen te leveren. Onze excuses en wij hopen dat uw nieuwe bloemist u op een betere manier gaat bedienen. Het spijt ons !

Marina van Aalst

Al jaren lang een geweldige samenwerking zowel zakelijk als prive.

Top kwaliteit bloemen en planten.
Zeer creatief in samenstellen van boeketten.
Origineel
Eigen identiteit

Regemboog

Vaak bloemen geleverd of in de winkel gekocht (of gekregen Regenboog)

Anders dan andere
Mooie combinaries

Zeer slecht. Arrogant.

Niks

Sluiten

Reactie Het-bolletje.nl:

Makkelijk om anoniem zo veel kritiek te hebben ! Daar kunnen wij als directie niets mee !